ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Nestle ετοιμάζεται για την ανάπτυξη της αγοράς του καφέ μετά την πανδημία, λανσάροντας μηχανές χωρίς επαφή για το γραφείο και στοιχηματίζοντας σε νέες γεύσεις για να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές που φτιάχνουν καφέ στο σπίτι.
Η κατασκευάστρια της Nespresso και της Nescafe σχεδιάζει μια ευρύτερη σειρά μηχανών για καφέ, που μπορούν να ελεγχθούν μέσω smartphone, αντιμετωπίζοντας έτσι τις ανησυχίες σχετικά με τη μετάδοση ιών, δήλωσε ο David Rennie, επικεφαλής των εμπορικών σημάτων καφέ της Nestle.
Ο καφές ήταν ένας από τους κινητήριους μοχλούς της αύξησης των πωλήσεων της Nestle πέρυσι και αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του τμήματος ποτών της εταιρείας, ύψους 24 δισ. δολαρίων.
Μετά από την χλιαρή αποδοχή της Nespresso στα τέλη της δεκαετίας του 2000, η Nestle έκανε μερικά πιο τολμηρά βήματα για να ενισχύσει την αμερικανική επιχείρηση καφέ τα τελευταία χρόνια. Η εταιρεία διέθεσε 7,15 δισεκατομμύρια δολάρια σε μία συνεργασία με την Starbucks το 2018 και τώρα κατασκευάζει τα προϊόντα της αλυσίδας καφέ για οικιακή χρήση παγκοσμίως.
Αυτό αποτέλεσε όφελος κατά την περίοδο της πανδημίας, όταν οι καταναλωτές χρησιμοποιούσαν περισσότερες κάψουλες Starbucks στις μηχανές της Nespresso αντί να βγαίνουν βόλτα για καφέ. Καθώς οι προσπάθειες εμβολιασμού φέρνουν πιο κοντά την προοπτική της ζωής μετά την πανδημίας, η Nestle αναζητά ευκαιρίες για την επέκταση της στα γραφεία, ενώ παράλληλα προσπαθεί να διατηρήσει τη ζήτηση από τα νοικοκυριά λανσάροντας νέες κάψουλες και τύπους καφέ.
«Μπορεί οι άνθρωποι να επιστρέψουν στα γραφεία, αλλά αυτό μπορεί να μην γίνει με τους ίδιους ρυθμούς που συνέβαινε προ της πανδημίας”, ανέφερε ο Rennie τηλεφωνικά. “Η κατανάλωση στο σπίτι θα συνεχίσει να αυξάνεται.”
Ο Rennie είπε ότι βλέπει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην Κίνα, όπου η μέση κατανάλωση καφέ είναι μόλις στα επτά φλιτζάνια ανά άτομο ετησίως. Η Nestle άνοιξε σχεδόν 900 τοποθεσίες πώλησης Starbucks στην Κίνα πέρυσι, καθώς η χώρα σταμάτησε τα lockdowns γρηγορότερα από άλλα κράτη. Η Ινδία και η Αφρική είναι επίσης αγορές προτεραιότητας για επέκταση, είπε.
Οι καφετιέρες χωρίς επαφή κυκλοφορούν παγκοσμίως, με εισαγωγές στη Ρωσία και την Κίνα τις επόμενες εβδομάδες.
Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν τη Γαλλία ως η μεγαλύτερη αγορά της Nespresso πέρυσι, και ο Rennie θεωρεί ότι υπάρχει ακόμη περιθώριο ανάπτυξης εκεί καθώς οι κάψουλες και ο διαλυτός καφές γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς. Ο κρύος και αρωματικός καφές θα είναι το επίκεντρο εκεί το 2021, ενώ θα λανσάρει τον παγωμένο καφέ με γεύση τροπικής καρύδας και άλλες γεύσεις.
Οι κινήσεις στις ΗΠΑ
Το 2014, η ελβετική εταιρεία παρουσίασε μια νέα έκδοση των μηχανών Nespresso που ονομάζεται Vertuoline που μπορεί να κάνει μεγαλύτερους σε ποσότητα καφέδες για τους Αμερικανούς καταναλωτές. Η Nespresso ξεπέρασε την Green Mountain του Keurig διεκδικώντας πέρυσι τη δεύτερη θέση, σύμφωνα με την Euromonitor. Η κορυφαία μάρκα είναι οι κάψουλες Starbucks που κατασκευάζονται από τη Nestle.
Ενώ οι μπουτίκ Nespresso θα παραμείνουν βασικό μέρος της στρατηγικής του brand, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σημαίνει ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει να βελτιστοποιήσει το δίκτυο καταστημάτων της, το οποίο μετρά σήμερα 816 μπουτίκ σε 76 χώρες, δήλωσε ο Rennie.
Η εταιρεία προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας αγοράς καφέ κατά 4% έως 5% τα επόμενα χρόνια καθώς οι άνθρωποι θα επιστρέφουν σταδιακά στο γραφείο και στις παλιές τους συνήθειες κατανάλωσης καφέ, υποστήριξε. Αυτό σημαίνει ότι οι ανάγκες μη καβουρδισμένου καφέ θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2% σε όγκο. Οι πωλήσεις καφέ της Nestle αυξήθηκαν κατά 5% πέρυσι, προσαρμοσμένες στις εξαγορές και τις συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Περιορισμός προσφοράς
Η πρόβλεψη αυτή διατυπώνεται την ώρα που η προσφορά του καφέ περιορίζεται. Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Arabica έφτασαν τον προηγούμενο μήνα, στο υψηλότερο επίπεδο ενός και πλέον χρόνου. Η παραγωγή κόκκων ποικιλίας arabica από τον κορυφαίο εξαγωγέα, την Βραζιλία αναμένεται να μειωθεί κατά περίπου 1/3 στη σεζόν 2021-2022 λόγω των ξηρών καιρικών συνθηκών.
Καθώς οι κυβερνήσεις και οι εταιρείες αύξησαν τα αποθέματα γεωργικών εμπορευμάτων προκειμένου να αντιμετωπίσουν πιθανές διακοπές της αλυσίδας εφοδιασμού λόγω του Covid-19, η Nestle δήλωσε ότι δεν χρειάστηκε να διατηρήσει πολλά αποθέματα στα προϊόντα τελικού καφέ λόγω της ισχυρής ζήτησης.
Διαβάστε ακόμα:
Nestle: Επενδύσεις 3,6 δισ. δολαρίων στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΟΔΔΗΧ: Δημοπρασία 6μηνων εντόκων τη Δευτέρα 23/12
- INTERCARS: Περισσότεροι από 1.500 μηχανικοί εκπαιδεύτηκαν δωρεάν το 2024 στο IC Truck Show της εταιρείας
- Αλλαγή επαγγέλματος: 7+1 συμβουλές για τη μετάβαση και την επιτυχία του νέου σας εγχειρήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα στηρίζει την ευρωπαϊκή πορεία της Σερβίας – Η συνάντηση με τον Σέρβο ΥΠΕΞ