Η μεγαλύτερη εταιρεία παρασκευής καφέ στον κόσμο, η Nestle SA, θα συνεχίσει να αυξάνει τις τιμές και θα μικραίνει τις συσκευασίες για να περιορίσει τον αντίκτυπο των υψηλότερων τιμών των κόκκων στα αποτελέσματά της.

Ο κατασκευαστής Nescafe και Nespresso θα σκύψει επίσης στους διαλυτούς καφέδες και στους καφέδες σε κάψουλες, δήλωσε ο David Rennie, επικεφαλής των εμπορικών σημάτων καφέ, κατά την ημέρα των κεφαλαιαγορών της εταιρείας την Τρίτη.

Το εμπόρευμα αντιπροσωπεύει χαμηλότερο ποσοστό της συνολικής τιμής σε αυτό το τμήμα. «Δεν είμαστε απρόσβλητοι από την τιμή του καφέ, κάθε άλλο», δήλωσε ο Rennie. «Αλλά έχουμε τιμολογήσει και θα τιμολογήσουμε».

Η Nestle είχε δύο γύρους αυξήσεων τιμών από το 2022, είπε, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει το πλεονέκτημα ενός χαρτοφυλακίου προϊόντων που περιλαμβάνει στιγμιαίο καφέ και εξαρτάται λιγότερο από τον καβουρδισμένο και αλεσμένο καφέ από ό,τι ορισμένοι από τους ανταγωνιστές της.

Η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές, προσφέροντας μια σειρά από μεγέθη συσκευασίας, όπως μείγματα για ένα σερβίρισμα και αναπλήρωση, σε διάφορες τιμές. Η νέα τεχνολογία εκχύλισης της Nestle της επιτρέπει επίσης να παίρνει περισσότερο καφέ από κάθε κόκκο χωρίς να επηρεάζει την ποιότητα, σύμφωνα με εκπρόσωπο.

Οι τιμές του καφέ αυξήθηκαν φέτος μετά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στους κορυφαίους προμηθευτές Βραζιλία και Βιετνάμ και προκάλεσαν ανησυχίες για τις καλλιέργειες.

Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης για την ποικιλία arabica, που προτιμάται από τις εξειδικευμένες αλυσίδες, έχουν κερδίσει περίπου 50% φέτος. Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης για την ποικιλία robusta – που χρησιμοποιείται στον στιγμιαίο καφέ – έχουν αυξηθεί κατά περίπου 65%.

Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο υποαπόδοσης και την απομάκρυνση ενός μακροχρόνιου διευθύνοντος συμβούλου, η Nestle προσπαθεί να επενδύσει περισσότερο στις μάρκες της, μειώνοντας παράλληλα το κόστος για να προστατεύσει την κερδοφορία. Η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των επενδυτών εξαρτάται από την ικανότητά της να επιτύχει τη σωστή ισορροπία.

Την Τρίτη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα περικόψει περαιτέρω δαπάνες ύψους 2,5 δισ. ελβετικών φράγκων μέχρι το 2027. Η χρονική υστέρηση σημαίνει ότι το υψηλότερο κόστος για αγαθά όπως ο καφές και το κακάο θα οδηγήσει σε ένα «ανώμαλο» περιθώριο κέρδους, δήλωσε η επικεφαλής της οικονομικής διεύθυνσης Anna Manz.

 

Διαβάστε επίσης 

Michael Kors: Σε δύσκολη θέση ο οίκος πολυτελείας μετά το ναυάγιο του deal $8,5 δισ. με την Coach

Coca Cola HBC: Αντλεί 500 εκατ. ευρώ μέσω του 8ετούς ομολόγου – Στο 3,125% το κουπόνι

Aegean: Φορολογικό πιστοποιητικό με συμπέρασμα «χωρίς επιφύλαξη» για τη χρήση 2023