Οι πωλήσεις της Nestle  σημείωσαν υπερδιπλάσιο ποσοστό αύξησης σε σχέση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Ο ελβετικός κολοσσός του κλάδου τροφίμων πούλησε περισσότερες κάψουλες Nespresso, τόσο στα άτομα που εργάζονταν από το σπίτι τους όσο και στα εστιατόρια που άρχισαν να ανοίγουν και πάλι.

Η προσαρμοσμένη αύξηση πωλήσεων κατά 7,7% το πρώτο τρίμηνο είναι η ταχύτερη της δεκαετίας, σύμφωνα με τον Sanford C. Bernstein. Αυτό οδήγησε τον Mark Schneider, να αυξήσει τον μακροπρόθεσμο στόχο του για το ετήσιο ποσοστό ανάπτυξης του ομίλου, τέσσερα χρόνια αφότου ανέλαβε την θέση του διευθύνοντος συμβούλου.

Η μετοχή της Nestle ενισχύονταν νωρίτερα κατά 2,9%, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ.

Η ανάπτυξη ήταν ευρείας βάσης γεωγραφικά, με την αύξηση που σημειώθηκε στην Κίνα, να καθιστά την Ασία την περιοχή με τις καλύτερες επιδόσεις.

Οι αγοραστές στις Η.Π.Α. εφοδιάστηκαν με τα κατεψυγμένα γεύματα της Lean Cuisine, ενώ τα προϊόντα καφέ των Nescafe και Starbucks ήταν ισχυρά στην Ευρώπη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ενισχύθηκε κατά 40% και τώρα η κατασκευάστρια της KitKat πραγματοποιεί περίπου το 1/6 των πωλήσεων της μέσω διαδικτύου.

Οι αναλυτές πιθανότατα θα αυξήσουν τις εκτιμήσεις τους για τις οργανικές πωλήσεις υψηλότερα του εύρους 4% έως 5%, σύμφωνα με τον Cedric Besnard, αναλυτή της Citi.

Τα αποτελέσματα της Nestle αποτελούν μία ακόμη ένδειξη ότι η ανάκαμψη της κατανάλωσης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Η Hermes ανακοίνωσε αύξηση 44% στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου, ενώ η Pernod Ricard προέβλεψε αύξηση κερδών περίπου 10% φέτος.

Τον Φεβρουάριο, ο Schneider είπε ότι η αύξηση των πωλήσεων μπορεί να υπερβεί το όριο του 4% φέτος και θα αντιστοιχεί το λιγότερο στο ρυθμό 3,6% του περασμένου έτους.

«Σίγουρα θέτει υψηλά τον πήχη για τους ανταγωνιστές που δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει τις ετήσιες προβλέψεις τους”, δήλωσε ο αναλυτής της RBC, James Edwardes Jones.

Διαβάστε ακόμα:

Nestle: Ετοιμάζεται για την εποχή μετά την πανδημία – Λανσάρει μηχανές καφέ χωρίς άγγιγμα και νέες γεύσεις

Nestle: Επενδύσεις 3,6 δισ. δολαρίων στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής

O δισεκατομμυριούχος ομογενής Ντιν Μητρόπουλος εξαγόρασε τη Nestlé Waters Β. Αμερικής έναντι 4,3 δισ. δολαρίων

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση