ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα νέα προϊόντα, όπως το αφροντούς Dove, ποντάρει η Unilever για να αυξήσει τις πωλήσεις, καθώς είναι δύσκολο να αυξήσει τις τιμές προϊόντων με πολλά χρόνια παρουσίας στα ράφια των καταστημάτων, όπως είναι η μαγιονέζα Hellmann’s.
Πέρυσι, ο αγγλο-ολλανδικός κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων λάνσαρε πέντε νέα brands στον τομέα της ατομικής φροντίδας, μεταξύ των οποίων και η λοσιόν Hijab Fresh, μία λοσιόν για τα χέρια και το σώμα που απευθύνεται στους Μουσουλμάνους καταναλωτές, όπως και σαπούνια ειδικά για μωρά. Οι κινήσεις αυτές οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων που ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών στο δ’ τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα, όμως, αυτά ήρθαν σε μια δύσκολη χρονιά για τη Unilever, η οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια εχθρική πρόταση εξαγοράς από την Kraft Heinz Co., να πουλήσει τις μαργαρίνες της στην εταιρεία private equity KKR και να αυξήσει τις προβλέψεις της για τις εξοικονομήσεις κόστους και την κερδοφορία έτσι ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί αντιπάλους που παρουσίαζαν ταχύτερους ρυθμούς αύξησης κερδών.
Η Unilever αναμένει αύξηση εσόδων 3%-5% φέτος, καθώς οι φορολογικές μειώσεις στις ΗΠΑ ενισχύουν την παγκόσμια οικονομική μεγέθυνση, ανέφερε στην τηλεόραση του Bloomberg ο CEO της εταιρείας Paul Polman.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike