Steve Rowe, διευθύνων σύμβουλος Marks & Spencer
Η Marks & Spencer αύξησε ελαφρά την πρόβλεψη των κερδών της μετά τις πωλήσεις ρεκόρ που πραγματοποίησε στον τομέα τροφίμων κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, αψηφώντας τους φόβους ότι η Όμικρον μπορεί να μειώσει τη ζήτηση.
Η βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης και τροφίμων, η οποία έχει ήδη αναβαθμίσει τις εκτιμήσεις της δύο φορές, αναμένει ότι τα κέρδη θα φτάσουν τουλάχιστον την προηγούμενη πρόβλεψή της, για περίπου 500 εκατομμύρια στερλίνες (685 εκατομμύρια δολάρια) για τη φετινή οικονομική χρήση. Οι αναλυτές περίμεναν ήδη ότι η M&S θα ξεπεράσει αυτό το επίπεδο.
Η αλυσίδα επισήμανε ότι το τμήμα ένδυσης και σπιτιού, ένα μακροχρόνιο πρόβλημα του ομίλου, είχε καλή απόδοση παρουσιάζοντας ανάπτυξη για δεύτερο διαδοχικό τρίμηνο.
Η M&S, με εκατοντάδες καταστήματα σε όλη τη Βρετανία, παλεύει εδώ και χρόνια με μια επιχείρηση που επηρεάζεται από πάρα πολλά ακριβά καταστήματα και ένα τμήμα ρούχων που συχνά χαρακτηρίζεται ως ντεμοντέ.
Η ανάκαμψη φαίνεται τελικά να επιτυγχάνεται και η Marks & Spencer τόνισε ότι οι πωλήσεις ενδυμάτων πλήρους τιμής αυξήθηκαν κατά 45%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις στο συγκεκριμένο τμήμα συνέχισαν να είναι ισχυρές.
Οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 12%, καθώς τα αυξανόμενα κρούσματα της Όμικρον ενθάρρυναν περισσότερους ανθρώπους να γιορτάσουν τις διακοπές στο σπίτι και όχι στα εστιατόρια.
Παράλληλα, η εταιρεία επωφελήθηκε από την κοινοπραξία λιανικής που έχει συνάψει με το διαδικτυακό παντοπωλείο Ocado Group.
Την περασμένη εβδομάδα, ο σκληρός αντίπαλος της M&S, η Next αύξησε την πρόβλεψη για τα κέρδη της για πέμπτη φορά μετά από τις ιδιαίτερα καλές πωλήσεις επίσημων ρούχων και φορεμάτων για πάρτι, που πραγματοποίησε.
Η μετοχή της Marks & Spencer υποχώρησε έως και 3,9% το πρωί της Πέμπτης, ωστόσο η αξία της έχει σχεδόν διπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες.