Η SpingHill, η εταιρεία ψυχαγωγίας στην οποία συμμετέχει ο αστέρας του NBA, LeBron James, βρίσκεται σε συζητήσεις με την Nike και άλλους πιθανούς ενδιαφερόμενους για την πώληση της, αναφέρουν πληροφορίες που επικαλείται το Bloomberg.

Οι συζητήσεις βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, σύμφωνα με τις πηγές, και πραγματοποιούνται υπό άκρα μυστικότητα. Σε άρθρο της η ιστοσελίδα The Information αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα και υποστηρίζει ότι η αποτίμηση της εταιρείας θα μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 750 εκατ. δολάρια, αν επιτευχθεί συμφωνία. Ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις μπορεί να καταλήξουν σε επένδυση και όχι σε πώληση της επιχείρησης.

Η κίνηση αυτή σύμφωνα με τις πληροφορίες, εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο για την απόκτηση περιεχομένου σε μία εποχή κατά την οποία οι υπηρεσίες streaming προσπαθούν λόγω της αυξημένης ζήτησης να κάνουν τον προγραμματισμό τους.

Ο LeBron James, 36 ετών, δημιούργησε την SpringHill πέρυσι με τον μακροχρόνιο επιχειρηματικό συνεργάτη του Maverick Carter, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια.

Συνεργάστηκε με το γραφείο μάρκετινγκ της Robot Co και με δύο άλλες επιχειρήσεις: την SpringHill Entertainment, την εταιρεία πίσω από την επερχόμενη ταινία “Space Jam: A New Legacy” και την Uninterrupt LLC, η οποία είναι παραγωγός του “The Shop: Uninterrupt” στο HBO.

Η Uninterrupted, επιχείρηση παραγωγής-μάρκετινγκ, είναι επίσης υπεύθυνη για τη συνεργασία με τη Nike. Η μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών παγκοσμίως, δεν σχολίασε το θέμα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση