ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση μεριδίου 5,9% της Puma, προχώρησε ο όμιλος Kering, στον οποίο ανήκει η Gucci, προκειμένου να εστιάσει στον κλάδο ειδών πολυτελείας.
Ο γαλλικός όμιλος πούλησε 8,9 εκατομμύρια μετοχές της γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών στην τιμή των 90,3 ευρώ ανά μετοχή, βάζοντας στα ταμεία της περίπου 805 εκατομμύρια ευρώ (982 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με δήλωση της. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η Kering θα κατέχει το 4% της Puma.
Πριν από τη συγκεκριμένη συναλλαγή είχε προηγηθεί τον Οκτώβριο άλλη μία πώληση ποσοστού της Puma του ίδιου μεγέθους.
Η Kering άρχισε να μειώνει τη θέση της στο γερμανικό αθλητικό brand το 2018, περισσότερο από μια δεκαετία μετά την επένδυσή της σε αυτό. Η οικογένεια Pinault, η οποία ελέγχει την Kering, σταδιακά μετατόπισε το χαρτοφυλάκιό της από τότε που ανέλαβε το πλειοψηφικό ποσοστό της Gucci.
Σύμφωνα με την Kering, τα έσοδα από την πώληση θα χρησιμοποιηθούν για γενικούς εταιρικούς σκοπούς και θα ενισχύσουν περαιτέρω την οικονομική δομή της. Ακόμη, θα δώσουν στην εταιρεία επιπλέον ρευστότητα για εξαγοράς.
Τον περασμένο μήνα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Francois-Henri Pinault δήλωσε ότι η Kering διέθετε τα οικονομικά μέσα για να εξετάσει νέες συμφωνίες.
“Πρόκειται για μία εξαιρετικά κίνηση”, υποστήριξε ο Luca Scola, αναλυτής της Sanford C. Bernstein. “Φέρνει την Kering πιο κοντά στο να κλείσει συμφωνίες συγχωνεύσεων και εξαγορών στον κλάδο πολυτελών ειδών”.
Διαβάστε ακόμα:
Puma: Η Kering πουλά μετοχές αξίας €656 εκατ. – Βουτιά στο ταμπλό
Hermes: Ούτε η πανδημία δεν κατάφερε να πλήξει τη ζήτηση για τα δερμάτινα είδη του πολυτελούς brand
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike