ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια από τις βασικές διαφορές την υπηρεσιών όπως η Uber με τις παραδοσιακές εταιρείες ταξί είναι η διαθεσιμότητα οχημάτων σε ώρες αιχμής και εδικά όταν βρέχει όπου γίνεται πολύ πιο δύσκολο να βρεθεί αυτοκίνητο. Χρησιμοποιώντας λογισμικό και ευέλικτους τρόπους χρέωσης η Uber και οι ανταγωνιστές της όπως η Lyft, η Grab και η Didi, μπορούν να κατευθύνουν τους οδηγούς σε περιοχές με υψηλή ζήτηση, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και τα κέρδη της υπηρεσίας.
Κατά την διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν το σύστημα της Toyota και της Japan Taxi μπόρεσαν να αυξήσουν τις πωλήσεις του κατά 20%, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. Η Toyota ξεκίνησε να εγκαθιστά το σύστημα TransLog σε 500 ταξί του Τόκιο από πέρσι. Τελικά η υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης θα επεκταθεί σε επιπλέον οχήματα με στόχο να λειτουργεί κανονικά μέχρι το τέλος του έτους.
Μάλιστα, όσο περισσότερα ταξί χρησιμοποιούν την υπηρεσία τόσο πιο αποδοτική θα είναι αυτή καθώς η συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο θα οδηγήσει στην δημιουργία ενός δυναμικού χάρτη που θα μπορούσε να επιταχύνει μεταξύ άλλων την αυτόματη οδήγηση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυστρία: Το ακροδεξιό FPÖ κερδίζει τις εκλογές στη Στυρία
- Ιράν: “Το Ιράν ετοιμάζεται να απαντήσει στο Ισραήλ”
- Κώστας Τσουκαλάς: Οι ισχυρισμοί του κ. Μαρινάκη, προσπάθεια για χειραγώγηση της κοινής γνώμης
- Παύλος Μαρινάκης: Λίγο παραπάνω από 24 ώρες άντεξε η πρόταση του κ. Ανδρουλάκη για μείωση του ΦΠΑ