ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία εσωρούχων της Kim Kardashian, Skims, διπλασίασε την αποτίμησή της στα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε εννέα μήνες, καθώς οι επενδυτές τοποθετούν κεφάλαια σε αναδυόμενα brands που αναμένεται να κερδίσουν μερίδιο αγοράς.
Ο γύρος χρηματοδότησης 240 εκατομμυρίων δολαρίων διεξήχθη από το hedge fund, Lone Pine Capital, και με τη συμμετοχή της επενδυτικής εταιρείας D1 Capital Partners, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Skims, Jens Grede σε συνέντευξή του.
Συμμετείχαν επίσης οι υφιστάμενοι επενδυτές Imaginary Ventures, Alliance Consumer Growth και Thrive Capital. Η αξία της Skims ήταν 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο Απρίλιο.
«Αυτός ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε στο να φέρουμε περισσότερες καινοτομίες και λύσεις στους πελάτες μας και να γίνουμε ακόμη πιο αξιόπιστη πηγή για αυτούς», είπε η Kim Kardashian σε ένα email.
Η Kardashian και ο επιχειρηματικός της συνεργάτης Jens Grede διατήρησαν το ποσοστό ελέγχου της Skims μετά τη συμφωνία. Η γνωστή celebrity, η οποία προωθεί τη μάρκα στον τεράστιο αριθμό των διαδικτυακών της ακολούθων και βοηθά στο σχεδιασμό και το μάρκετινγκ, παρέμεινε ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος της εταιρείας.
Tα επόμενα σχέδια
Οι δύο συνεργάτες δεν θέλουν να πουλήσουν την επιχείρηση αυτή τη στιγμή, ούτε έχουν επικείμενα σχέδια να υποβάλουν αίτηση για αρχική δημόσια προσφορά, αν και αυτό μπορεί να εξεταστεί κάποια στιγμή, είπε ο Grede.
Από το ντεμπούτο της το 2019, η Skims έχει επεκτείνει τα προϊόντα της από τα γυναικεία κορμάκια και τα σορτς για αγόρια, σε ρούχα για το σπίτι, όπως πιτζάμες και φούτερ. Πλέον πουλά μια μεγάλη γκάμα βασικών προϊόντων που περιλαμβάνουν πουλόβερ, ρόμπες και ζιβάγκο. Η σειρά shapewear αντιπροσωπεύει πλέον λιγότερο από το 20% των πωλήσεων και τα εσώρουχα αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησης.
H Skims απέκτησε δυναμική καθώς η τάση προς τα άνετα ρούχα αυξήθηκε εν μέσω της πανδημίας, με τους αγοραστές να εξακολουθούν να αναζητούν καθημερινά μπλουζάκια και μαλακά παντελόνια μετά την άρση των lockdowns και την επιστροφή των εργαζομένων στα γραφεία.
Το brand της Kardashian αύξησε τις πωλήσεις της κατά 90% σε περίπου 275 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι και αναμένει να φτάσει τα 400 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Η συμφωνία ανεβάζει τη συνολική χρηματοδότηση για την εταιρεία με έδρα το Culver City της Καλιφόρνια, στα 402 εκατομμύρια δολάρια. Η διοίκηση θα χρησιμοποιήσει τα νέα κεφάλαια για να ενισχύσει τον ισολογισμό της και να χρηματοδοτήσει τα σχέδια επέκτασης της.
«Βλέπουμε μια ευκαιρία με τη Skims να δημιουργήσουμε τη δική μας κατηγορία στο λιανικό εμπόριο, όπως πιστεύουμε ότι η Lululemon και η Starbucks δημιούργησαν τις δικές τους κατηγορίες στους αντίστοιχους κλάδους τους», δήλωσε ο Grede.
Παράλληλα, η Kardashian έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στο εξωτερικό. Η εταιρεία κατασκευάζει περισσότερες υποδομές για την παράδοση προϊόντων εκτός των ΗΠΑ, σύμφωνα με τον Grede. Σχεδόν όλες οι πωλήσεις της πραγματοποιούνται μέσω του ιστότοπου της εταιρείας, ενώ μεγάλο μέρος του υπολοίπου πωλείται μέσω της Nordstrom.
Τα στελέχη της εταιρείας εξετάζουν επίσης τις διεθνείς αγορές μέσω λιανοπωλητών όπως η Selfridges στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Lane Crawford στην Κίνα, η David Jones στην Αυστραλία και η Ounass στη Μέση Ανατολή.
Η Skims σχεδιάζει περισσότερες συνεργασίες για να προσελκύσει αγοραστές. Πραγματοποίησε μία limited edition συνεργασία με τον ιταλικό οίκο μόδας Fendi που ανήκει στην LVMH τον Οκτώβριο, πουλώντας προϊόντα όπως μαγιό 395 δολαρίων και δερμάτινα φορέματα αξίας 4.200 δολαρίων. Το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης για αυτά τα εμπορεύματα προήλθε από χώρες εκτός των ΗΠΑ, σύμφωνα με τον Grede.