• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Η Burberry αιφνιδιάζει: O κολλητός των Καρντάσιαν, Riccardo Tisci, νέος σχεδιαστής του ομίλου!

    Kanye West, Riccardo Tisci, Kim Kardashian


    Σε αλλαγή πολιτικής προχωρά η Burberry, που εμφανίζεται έτοιμη να “αγκαλιάσει” την νέα εποχή του Instagram.

    H γνωστή βρετανική εταιρία πολυτελών ειδών, συνώνυμο της κλασικής κομψότητας αποφάσισε να εμπιστευτεί το μέλλον της στα χέρια του Riccardo Tisci, του γνωστού σχεδιαστή που άνοιξε τις πόρτες του γαλλικού οίκου Givenchy στα ποπ είδωλα όπως η Beyonce αλλά και στην πολυσυζητημένη οικογένεια Καρντάσιαν!

    Η Burberry, η οποία δημιούργησε μια επιχείρηση με έσοδα 3,8 δισ. δολ. ετησίως πουλώντας κασμιρένια κασκόλ και κλασικές καμπαρντίνες, θα έχει πλέον επικεφαλής έναν τολμηρό Ιταλό σχεδιαστή, δημιουργό των περίπλοκων δαντελένιων φορεμάτων που ισορροπούν οριακά μεταξύ του “κόκκινου χαλιού” και των εσωρούχων.

    Η ανακοίνωση της πρόσληψης του Tisci στο τιμόνι της εταιρίας βάζει τέλος σε ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της βιομηχανίας της μόδας, των τελευταίων μηνών. Μετά την απόφαση του Christopher Bailey, ο οποίος βρίσκεται στην ηγεσία της Burberry για 17 χρόνια (CEO και σχεδιαστής), αρκετά ονόματα γνωστών και καταξιωμένων σχεδιαστών “έπεσαν” στο τραπέζι για την αντικατάσταση του, ωστόσο, τα σενάρια διαψεύστηκαν. Πάντως, στο άκουσμα της είδησης για την επιλογή του Tisci, οι μετοχές της εταιρίας στο χρηματιστήριο του Λονδίνου κατέγραψαν άνοδο 6%.

    Η κίνηση αποδίδεται στην απόφαση της Burberry να προχωρήσει σε μία ανανέωση του στυλ της υπό τον νέο CEO Marco Gobbetti, ο οποίος ήρθε στην εταιρία πέρυσι από την Celine της LVMH, για να αντικαταστήσει τον Bailey στο ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου. Εκτός από την Tisci, ο Gobbetti έχει προσλάβει υπεύθυνο για τα προϊόντα τον Judy Collinson, καθώς και τη σχεδιάστρια τσαντών Sabrina Bonesi,προερχόμενη από το αντίστοιχο τμήμα του Christian Dior, στο Παρίσι.

    Ο Riccardo Tisci με την οικογένεια Καρντάσιαν

    Madonna, Beyonce

    Ο Tisci έχει εργαστεί και στο παρελθόν με τον Gobbetti, στο Givenchy, όπου αναβίωσε το σκοτεινό ρομαντισμό και έντυσε τη Madonna και τη Beyonce, που τραγουδούσαν φορώντας τα ρούχα του οίκου.

    Παράλληλα, ο σχεδιαστής αντιστάθμισε τις περίπλοκες δημιουργίες του με εύχρηστα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των  T-shirts με τα λογότυπα, που βοήθησαν την Givenchy να επεκταθεί από τα κάτω των 10 καταστημάτων σε περίπου 70 κατά τη στιγμή της αποχώρησης του. Οι συνεργασίες του με τη Nike προώθησαν την πρωτοπορία της ανάμειξης της αθλητικής ένδυσης με τα ρούχα πολυτελείας, ενώ η φιλία του με τους Kanye West και Kim Kardashian συνέβαλε στη δημιουργία μιας σχέσης ανάμεσα στον ιδιοκτήτη της Givenchy και μιας από τις πιο σημαντικές και με τη μεγαλύτερη επιρροή οικογένειες του Instagram.

    “Το δημιουργικό όραμα του Riccardo θα βοηθήσει στην υλοποίηση των φιλοδοξιών που έχουμε για τη Burberry και τη θέση της στην αγορά πολυτελών ειδών”, επισήμανε ο Gobbetti.

    Oι μετοχές της Burberry έχουν χάσει περίπου το 1/5 της αξίας τους από τη στιγμή που ο Gobbetti παρουσίασε τα σχέδια του για την εταιρία, πέρυσι το Νοέμβριο. Παράλληλα, η επιχείρηση ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι τα έσοδα από τη λιανική στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκαν με ρυθμούς μικρότερους από αυτούς που ανέμεναν οι αναλυτές.

    Ο Tisci θα επιβλέπει όλες τις συλλογές της Burberry και θα παρουσιάσει τα πρώτα του σχέδια το Σεπτέμβριο, ανέφερε η εταιρία.

    Η πρόσληψη του Tisci εκπληρώνει την ανάγκη της Βurberry για ένα σχεδιαστή μοντέρνο, που θα τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας στην εταιρία και θα προσελκύσει νέους πελάτες, παρά το γεγονός ότι η αισθητική του είναι πιο ριζοσπαστική από αυτή που χαρακτηρίζει τόσα χρόνια τον πολυτελή οίκο.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ