ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το θρυλικό αυτοκίνητο που οδηγούσε ο James Bond στις ταινίες του, αναζητά τη δημιουργία κοινοπραξίας στην Κίνα προκειμένου να διεισδύσει στην μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως στα ηλεκτρικά οχήματα, επισήμανε ο CEO της εταιρίας Andy Palmer.
Καθώς η βιομηχανία του αυτοκινήτου μετατρέπεται με ταχείς ρυθμούς σε βιομηχανία αυτόνομων οχημάτων και οχημάτων με μπαταρία, οι μεγάλοι κατασκευαστές αγωνίζονται να ανταποκριθούν στις προκλήσεις πραγματοποιώντας επενδύσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων, με αβέβαιες αποδόσεις. Η Κίνα, η οποία ξεπέρασε τις ΗΠΑ ως η κορυφαία αγορά στα ηλεκτρικά οχήματα το 2015, με κυβερνητικές επιδοτήσεις και αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές, έχει ήδη γίνει ένας ελκυστικός προορισμός για κατασκευαστές από τη Volkswagen AG έως τη Ford Motor Co.
“Το μέγεθος της αγοράς καθορίζει τα πάντα”, δήλωσε ο Zhou Jincheng, αναλυτής της Fourin Inc. “Για να βεβαιωθούν ότι θα συνεχίσουν να έχουν μια θέση στην αγορά, είναι πρόθυμοι να πάρουν μερικά από τα κέρδη που βγάζουν από τα παραδοσιακά οχήματα τους και να επενδύσουν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία μπορεί να μην αποφέρουν κέρδη μέχρι το 2025 έως το 2030. “
Αν και η Aston Martin Holdings Ltd. δεν σχεδιάζει να παράγει ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν το βρετανικό εμπορικό της σήμα στην Κίνα, επιδιώκει συνεργασία για να μοιραστεί τα υλικά και τις αεροδυναμικές τεχνολογίες με κάποιο Κινέζο εταίρο. Οι συνομιλίες βρίσκονται σε εξέλιξη με τις γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τις startup εταιρίες, δήλωσε ο CEO της Aston Martin.
Στο μεταξύ, αργότερα φέτος, η Volkswagen αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην εγχώρια αγορά μέσω μιας συμμαχίας που έχει συνάψει με την Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., ενώ η Ford συνεργάστηκε με την Anhui Zotye Automobile Co. για να κατασκευάσει και να πουλήσει μια σειρά EVs.
Οι πωλήσεις οχημάτων νέας ενέργειας στην Κίνα μπορεί να φτάσουν τις 700.000 το 2017 και το 1 εκατομμύριο το 2018, σύμφωνα με την Ένωση Βιομηχανιών Αυτοκινήτων της Κίνας.
Στα μέσα την εβδομάδας, η Aston Martin ανακοίνωσε μία πενταετή εμπορική και επενδυτική συμφωνία αξίας άνω των 600 εκατομμυρίων λιρών (856 εκατομμύρια δολάρια). Η εταιρία εισάγει επί του παρόντος μοντέλα όπως το Vantage, για πωλήσεις στην Κίνα.
Η κινεζική εταιρία κατασκευής μπαταριών Contemporary Amperex Technology Ltd., ή CATL, περιλαμβάνεται στον κατάλογο των προμηθευτών μπαταριών που σκέφτεται η Aston Martin να συνεργαστεί για το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της, δήλωσε ο Palmer. Ορισμένοι συγκεκριμένοι κανονισμοί από την Κίνα σχετικά με τις μπαταρίες έδωσαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους τοπικούς προμηθευτές.
Η Κίνα απαιτεί από τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να σχηματίσουν κοινοπραξίες με κινεζικές εταιρίες για να μπορούν να πουλούν σε τοπικό επίπεδο. Ενώ αυτές οι εταιρικές σχέσεις είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να φτιάξουν ηλεκτροκίνητα οχήματα στη χώρα, είναι επίσης περιορισμένες όσον αφορά τις άδειες. Η Κίνα έχει δώσει μόνο 15 άδειες μέχρι στιγμής για την παραγωγή οχημάτων νέας ενέργειας, δημιουργώντας εμπόδιο σε πολλούς επίδοξους κατασκευαστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: H&M: Κλείνει 170 καταστήματα, αυξάνει τις προσφορές
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Apple: Η αισιοδοξία για το iPhone φέρνει κέρδη για τη μετοχή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Κανονισμός ΕΕ 2017/352 και η μεταμόρφωση των ευρωπαϊκών λιμένων: Διαφάνεια, ανταγωνιστικότητα και ασφάλεια στη σύγχρονη ναυτιλία
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος
- Μια απεργία έφαγε την ταραμοσαλάτα από τα ράφια στη Βρετανία και προκάλεσε σάλο στα social media
- Cenergy Holdings: Εξαιρετικά θετικές οι αντιδράσεις των αναλυτών στα ισχυρά αποτελέσματα του εννεαμήνου