Η ανάκαμψη των πωλήσεων της γνωστής αλυσίδας ένδυσης Hennes & Mauritz AB (Η&M) ανακόπηκε το φθινόπωρο, καθώς οι καταναλωτές μείωσαν τις δαπάνες για ρούχα εν μέσω ενός νέου κύκλου lockdowns.

Από τα τέλη Οκτωβρίου έως το Νοέμβριο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δήλωσε η σουηδική εταιρεία λιανικής την Τρίτη.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συρρικνωθούν τα αποτελέσματα και στο σύνολο του τέταρτου τριμήνου, σημειώνοντας πτώση κατά 10% σε όρους τοπικού νομίσματος, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις στις αρχές της περιόδου κυμάνθηκαν σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Η πανδημία λειτούργησε ως ένα stress test για τους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο, αποκαλύπτοντας πόσο ισχυρά είναι τα δίκτυα των καταστημάτων τους, αλλά και τα τμήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν δημιουργήσει.

Η έναρξη του οικονομικού έτους της H&M καθορίστηκε από τη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της αλυσίδας λιανικής, καθώς έκλεισε και πάλι τα καταστήματα της, ενώ τοπικοί περιορισμοί έχουν επιβληθεί και σε άλλες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η H&M δήλωσε τον Οκτώβριο ότι θα κλείσει μόνιμα 250 καταστήματα σε καθαρή βάση τον επόμενο χρόνο, μειώνοντας το σύνολο τους κατά 5%.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία δεν έχει μειώσει τον αριθμό των καταστημάτων της καθόλου τις τελευταίες δύο δεκαετίες, κατά τη διάρκεια των οποίων ο αριθμός τους αυξήθηκε από 600 σε περίπου 5.000.

H&M: Δραστικές κινήσεις από τη νέα CEO της εταιρείας – Κλείνει 250 καταστήματα

Αιχμάλωτες ενός άτυπου πολέμου προς την Τουρκία Mango, Zara, H&M, Marks & Spencer και άλλες αλυσίδες

Επιστροφή στα κέρδη για την H&M

Ακολουθείστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση