Η μετοχή της εταιρείας πολυτελών ειδών Hermes International κατέγραψε ρεκόρ, μετά την ανακοίνωση της σημαντικής αύξηση των πωλήσεων της κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Η κατασκευάστρια εταιρεία της εμβληματικής τσάντας Birkin εμφάνισε αύξηση εσόδων κατά 44% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για άνοδο 27%. Κλειδί της βελτίωσης αποτέλεσαν οι αγορές της Ασίας που ανέκαμψαν από την πανδημία.

Η περιορισμένη προσφορά προϊόντων της Hermes, από μεταξωτά κασκόλ έως δερμάτινες τσάντες, είναι αυτή που έχει συμβάλει στη διαμόρφωση των τιμών της σε τόσο υψηλά επίπεδα.

Καθώς το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης βρίσκεται σε lockdowns από τις αρχές του έτους, ο γαλλικός όμιλος στηρίχτηκε στο αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών της Ασίας, όπου οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν κατά 74%. Η εταιρεία άνοιξε ένα κατάστημα στο Τόκιο τη συγκεκριμένη περίοδο, κίνηση που συνέβαλε στην αύξηση των επιδόσεων της στη ιαπωνική αγορά.

Αν και η πανδημία καθιστά δύσκολη την πρόβλεψη των τάσεων που θα επικρατήσουν, η εταιρεία ειδών πολυτελείας επιβεβαίωσε τον «φιλόδοξο στόχο» για την αύξηση των εσόδων μεσοπρόθεσμα. Ο CFO, Eric du Halgouet, επεσήμανε τους πιθανούς νέους περιορισμούς που μπορεί να τεθούν στην Ιαπωνία εν μέσω της αύξησης των κρουσμάτων στην περιοχή.

Μετά την αύξηση των τιμών των προϊόντων της κατά περίπου 1% πέρυσι, η Hermes σχεδιάζει νέα αύξηση κατά 1,4% φέτος, πρόσθεσε.

Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο μέχρι και 3% σήμερα και έφτασε στα επίπεδα ρεκόρ των 1.057 ευρώ στην αγορά του Παρισιού. Για πρώτη φορά διέσπασε το επίπεδο των 1.000 ευρώ την περασμένη εβδομάδα.

Τα αποτελέσματα των πωλήσεων αντικατοπτρίζουν τη δυναμική του brand στον κλάδο πολυτελών ειδών, καθώς και την επιστροφή στα κανονικά επίπεδα παραγωγής και παράδοσης δερμάτινων ειδών, επισήμανε ο Thomas Chauvet, αναλυτής της Citigroup.

Η παραγωγική ικανότητα της Hermes επλήγη πριν από ένα χρόνο κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown στη Γαλλία, όπου κατασκευάζονται τα προϊόντα της.

Διαβάστε ακόμα:

«Ελευθερία»: Το συλλεκτικό μαντήλι της Hermès για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση

Οι Αμερικανοί διαθέτουν 1,7 τρισ. δολάρια και είναι έτοιμοι για «εκδικητικές αγορές»

Hermes: Ούτε η πανδημία δεν κατάφερε να πλήξει τη ζήτηση για τα δερμάτινα είδη του πολυτελούς brand

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση