• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    H ιταλική Moncler έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή το συντομότερο δυνατόν

    • Bloomberg

    Remo Ruffini, CEO Moncler


    Η εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων Moncler SpA είναι έτοιμη να ξεκινήσει και πάλι τις δραστηριότητές της στην Ιταλία “όσο το δυνατόν συντομότερα”, προσαρμόζοντας το επιχειρηματικό της πλάνο και επιταχύνοντας περαιτέρω τις επόμενες κινήσεις με ψηφιακές στρατηγικές.

    Ο διευθύνων σύμβουλος Remo Ruffini, 58 ετών, δήλωσε ότι η εταιρεία που εδρεύει στο Μιλάνο προετοιμάζεται για την επανεκκίνηση όταν η κυβέρνηση επιτρέψει στις επιχειρήσεις να επιστρέψουν στην εργασία τους και στη συνέχεια θα ολοκληρώσει τις συλλογές για την επόμενη σεζόν.

    Η Ιταλία, που αποτελεί το επίκεντρο της πανδημίας στην Ευρώπη, έχει αρχίσει να σχεδιάζει το πότε η χώρα μπορεί να εξέλθει από το αυστηρό lockdown, καθώς η καμπύλη των θανάτων και των νέων κρουσμάτων αρχίζει να μειώνεται.

    Ωστόσο, είναι πιθανό ότι μόνο επιλεγμένες βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των αγροτικών επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων που συνδέονται με τον τομέα της υγείας, θα μπορούν να ανοίξουν στα μέσα Απριλίου, σύμφωνα με πηγές.

    Έτοιμος να αντιδράσει

    Η Moncler έχει πραγματοποιήσει όλες τις δυνατές ενέργειες για να αντέξει τις επιπτώσεις της πανδημίας και έχει στόχο να διατηρήσει υγιή τον ισολογισμό της, δήλωσε ο CEO. “Η εταιρεία είναι σταθερή και είμαστε έτοιμοι να αντιδράσουμε σε μια πτώση στον κλάδο των πολυτελών ειδών”, ακόμη και αν κυμανθεί περίπου στο 30% που προβλέπουν κάποιοι αναλυτές, ανέφερε ο Ruffini σε τηλεφωνική συνέντευξη τη Δευτέρα.

    Η Goldman Sachs εκτιμά ότι η μείωση των πωλήσεων πολυτελών ειδών κατά 30% παγκοσμίως αποτελεί βασικό σενάριο για το 2020, σύμφωνα με σημείωμα της 30ης Μαρτίου, στο οποίο διατηρεί την Moncler στις βασικές της επιλογές στον κλάδο.

    Η Ευρώπη είναι μεταξύ των περιοχών που θα πληγούν περισσότερο από την ύφεση και τη μείωση της ζήτησης λόγω της αναμενόμενης πτώσης του τουρισμού, ενώ η Κίνα, η οποία βασίζεται στην εγχώρια ζήτηση, μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα την ύφεση. “Πρέπει επίσης να είστε προσεκτικοί σχετικά με το ενδεχόμενο να υπάρξει δεύτερο κύμα της πανδημίας” με ανάλογες συνέπειες, δήλωσε ο CEO.

    Ο Ruffini δεν αποκλείει την προσαρμογή της πρωτοβουλίας Moncler Genius – ενός έργου που έχει ξεκινήσει και περιλαμβάνει την δημιουργία συλλογών διαφορετικού σχεδιαστή σε σχεδόν μηνιαία βάση- προκειμένου να αντιμετωπιστούν πιθανές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

    “Είναι πραγματικά άγνωστο πως θα αντιδράσουν οι καταναλωτές”, είπε. “Θα δούμε αν το Genius είναι ακόμη επίκαιρο ή αν πρέπει να το εξελίξουμε”.

    Ο Ruffini, ο οποίος κατέχει μέσω επενδυτικού σχήματος ποσοστό 22,5% στην Moncler, αγόρασε την εταιρεία το 2003 και την μετέτρεψε σε μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες πολυτελείας στον κόσμο.

    Μάλιστα, στο τέλος του 2019 η Moncler προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κολοσσού ειδών πολυτελείας, του ομίλου Kering SA όπως ανέφεραν πηγές. Η ιταλική εταιρεία είναι μία από τις πιο κερδοφόρες στον κλάδο ειδών πολυτελείας με περιθώρια κέρδους προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έως και 41%, σύμφωνα με την Hermes International.

    Ο Ruffini τόνισε ότι οι συνθήκες δεν θα είναι ποτέ ίδιες με τις προγενέστερες της πανδημίας, λέγοντας ότι αυτό θα ωθήσει τις εταιρείες να γίνουν πιο δημιουργικές. “Όλοι οι κλάδοι θα αναγκαστούν να μάθουν πώς να χορεύουν στη βροχή αντί να περιμένουν να υποχωρήσει η καταιγίδα”, δήλωσε χαρακτηριστικά.



    ΣΧΟΛΙΑ