Σε κρίσιμες αλλαγές προχωράει ο όμιλος των McDonald’s καθώς η διοίκηση αποφάσισε να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί φρέσκο μοσχάρι για τα Quarter Pounder μπέργκερ που σερβίρουν τα καταστήματα του στις ΗΠΑ. Η σταδιακή απομάκρυνση από τα κατεψυγμένα μπιφτέκια είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην λειτουργία της αλυσίδας τα τελευταία χρόνια. Η μεγαλύτερη εταιρεία εστιατορίων του κόσμου βρίσκεται στην διαδικασία αλλαγής από το κατεψυγμένο στο φρέσκο μοσχάρι για τα Quarter Pounder καθώς και για τα σπέσιαλ σάντουιτς στα περισσότερα καταστήματα των ΗΠΑ, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση των McDonald’s. Η εταιρεία, που λειτουργεί περίπου 14.000 σημεία πώλησης στις ΗΠΑ, αναζητεί νέους τρόπους για να προσελκύσει και άλλους πελάτες σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Με την προσφορά φρέσκου κρέατος ουσιαστικά αντιγράφει μια πρακτική της Wendy’s Co. η οποία εδώ και πολύ καιρό προωθεί την χρήση μπέργκερς που δεν είναι ποτέ παγωμένα.

Η κίνηση αυτή αποτελεί και μια καλή ευκαιρία προώθησης χωρίς να υπάρχει από πίσω κάποια προσφορά ή έκπτωση, τα οποία είναι και τα βασικά εργαλεία marketing που χρησιμοποιεί η βιομηχανία του fast-food. Τα McDonald’s αλλά και ανταγωνιστές τους όπως τα Taco Bell έχουν στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στα μενού του ενός δολαρίου για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Ο πρόεδρος των McDonald’s για τις ΗΠΑ δήλωσε ότι το φρέσκο μοσχάρι είναι «η πιο σημαντική αλλαγή στο σύστημα μας και στην λειτουργία των εστιατορίων μας από τότε που αρχίσαμε να προσφέρουμε πρωινό όλη την ημέρα».

Η εταιρεία ελπίζει πως το φρέσκο κρέας θα επιταχύνει την διαδικασία μαγειρέματος, αφού βέβαια εκπαιδευτεί κατάλληλα το προσωπικό. Στελέχη της δήλωσαν ότι το φρέσκο μπιφτέκι θέλει περίπου ένα λεπτό για να ψηθεί σε σύγκριση με το κατεψυγμένο που θέλει δύο λεπτά.

Το  φρέσκο κρέας μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά είναι επικίνδυνο για τους επαγγελματίες franchise που λειτουργούν περίπου το 90% των εστιατορίων McDonald’s στις ΗΠΑ. Ήταν 2016 όταν η εταιρεία επιχείρησε να πουλήσει φρέσκα μπιφτέκια δοκιμαστικά σε κάποια εστιατόρια ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είχε αναγνωρίσει κάποια προβλήματα. «Είναι διαφορετικός ο τρόπος διαχείρισης του φρέσκου κρέατος», είχε πει.