ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο πρόεδρος των McDonald’s για τις ΗΠΑ δήλωσε ότι το φρέσκο μοσχάρι είναι «η πιο σημαντική αλλαγή στο σύστημα μας και στην λειτουργία των εστιατορίων μας από τότε που αρχίσαμε να προσφέρουμε πρωινό όλη την ημέρα».
Η εταιρεία ελπίζει πως το φρέσκο κρέας θα επιταχύνει την διαδικασία μαγειρέματος, αφού βέβαια εκπαιδευτεί κατάλληλα το προσωπικό. Στελέχη της δήλωσαν ότι το φρέσκο μπιφτέκι θέλει περίπου ένα λεπτό για να ψηθεί σε σύγκριση με το κατεψυγμένο που θέλει δύο λεπτά.
Το φρέσκο κρέας μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά είναι επικίνδυνο για τους επαγγελματίες franchise που λειτουργούν περίπου το 90% των εστιατορίων McDonald’s στις ΗΠΑ. Ήταν 2016 όταν η εταιρεία επιχείρησε να πουλήσει φρέσκα μπιφτέκια δοκιμαστικά σε κάποια εστιατόρια ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είχε αναγνωρίσει κάποια προβλήματα. «Είναι διαφορετικός ο τρόπος διαχείρισης του φρέσκου κρέατος», είχε πει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!