ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο γίγαντας λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης Gap έκανε γνωστή τη δεύτερη συνεργασία του με το εμπορικό σήμα Yeezy του Kanye West, δίνοντας τη δυνατότητας στους Αμερικανούς πελάτες να προπαραγγείλουν το πολυαναμενόμενο φούτερ με κουκούλα κόστους 90 δολαρίων.
Το προϊόν ήταν διαθέσιμο για τις πρώτες παραγγελίες σε έξι χρώματα, με τον χρόνο αποστολής να κυμαίνεται μεταξύ δύο και οκτώ εβδομάδων.
Λίγες ώρες μετά το άνοιγμα των παραγγελιών, όλα τα μεγέθη ενηλίκων έγιναν sold out.
Οι μετοχές της Gap σημείωσαν άνοδο έως και 6% στη συνεδρίαση της Τετάρτης.
Είναι το δεύτερο προϊόν που κυκλοφορεί με την επωνυμία Yeezy Gap, μετά το μπουφάν από ανακυκλωμένο νάιλον, κόστους 200 δολαρίων που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο.
Ο West υπέγραψε 10ετή συμφωνία πέρυσι με τη Gap που περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την πώληση ρούχων για άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Τα στελέχη της Gap, που έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο, ελπίζουν ότι η συνεργασία αυτή θα την βοηθήσει να γίνει πιο δημοφιλής στους νεότερης ηλικίας καταναλωτές.
Η αξία της συνεργασίας της Gap θα μπορούσε να ανέλθει σε 970 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με όσα ανέφερε η UBS Group σε ιδιωτικό έγγραφο που επικαλέστηκε το Bloomberg τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»