Λύση σε ένα «καυτό» πρόβλημα του καλοκαιριού, τη μάχη της… ξαπλώστρας, επιχειρεί να δώσει ο μεγάλος ταξιδιωτικός όμιλος Thomas Cook Group, προσφέροντας στους πελάτες του τη δυνατότητα να «κλείσουν» την καλύτερη θέση δίπλα στην πισίνα πριν ακόμη επιβιβαστούν στο αεροπλάνο. Με το αζημίωτο φυσικά…

Στην προσπάθειά της να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, η Thomas Cook δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείσουν ξαπλώστρα online, χρεώνοντάς τους 25 στερλίνες ($35) ανά διαμονή. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τον επόμενο μήνα σε τρία ξενοδοχεία και οι πελάτες θα λαμβάνουν αναλυτικές λεπτομέρειες για τη σκιά ή τη δυνατότητα παρακολούθησης των παιδιών από το σημείο στο οποίο βρίσκονται έξι ημέρες πριν από την αναχώρησή τους.

Ωστόσο, μόνο ένα 20% των θέσεων θα είναι διαθέσιμο για κράτηση εκ των προτέρων. Έτσι, θα μένει πάντα χώρος για μια στρατηγικά τοποθετημένη πετσέτα… Προς αποτροπή των επίδοξων πολιορκητών…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο δαιμόνιος Travis Kalanick της Uber ή πώς να γίνετε δισεκατομμυριούχος με μια πρωτοποριακή ιδέα