Kris Marszalek, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Crypto.com
Η νέα τάση συνεργασιών μεταξύ εταιρειών κρυπτονομισμάτων και αθλητικών ομάδων συνεχίζεται, με πιο πρόσφατη τη σύναψη συμφωνίας της πλατφόρμας Crypto.com με την ομάδα μπάσκετ Philadelphia 76ers.
Το σύμφωνο περιλαμβάνει σχέδια για την έναρξη μιας σειράς non-fungible (μη ανταλλάξιμων) tokens ή NFT, από την 76ers, ενώ η Crypto.com γίνεται ο επίσημος συνεργάτης της ομάδας της Εθνικής Ένωσης Καλαθοσφαίρισης, σύμφωνα με την δήλωση. Η πλατφόρμα crypto θα παρουσιάσει επίσης μία σχολή για την εκπαίδευση των οπαδών σχετικά με τα κρυπτονομίσματα.
Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία της Crypto.com στο ΝΒΑ, αφού η πλατφόρμα έχει ήδη κλείσει συμφωνίες με την Formula 1, την ομάδα ποδοσφαίρου Παρί Σεν Ζερμέν και την Montreal Canadiens της Εθνικής Λέσχης Χόκεϊ. Οι συνεργασίες της με αθλητικές μάρκες ξεπερνούν τα 400 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πληροφορίες.
«Η Crypto.com θα ενσωματωθεί στον ιστό της ταυτότητάς μας και μαζί, θα αλλάξουμε το τοπίο για το πώς η αγορά crypto ενσωματώνεται στον αθλητισμό», δήλωσε ο Chris Heck, πρόεδρος επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Philadelphia 76ers.
Προσέγγιση επενδυτών
Η σύνδεση των δύο πλευρών προέκυψε καθώς οι λειτουργίες των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων γενικότερα αρχίζουν να βλέπουν τον αθλητισμό ως έναν τρόπο για να προσεγγίσουν μια ευρύτερη βάση δυνητικών πελατών.
Το blockchain Tezos συνεργάστηκε με τη McLaren Racing τον Ιούνιο για μια πολυετή συνεργασία μεταξύ των Formula 1, IndyCar και e-sports. Και ο Διευθύνων Σύμβουλος του χρηματιστηρίου κρυπτονομισμάτων FTX, Sam Bankman-Fried, είπε σε μια συνέντευξη νωρίτερα αυτόν τον μήνα ότι υπάρχουν ενδείξεις πως οι χορηγίες της, όπως αυτές στην ομάδα μπάσκετ Miami Heat και στην Major League Baseball – διοργανώτρια του ομώνυμου πρωταθλήματος Μπέιζμπολ των ΗΠΑ- αποτέλεσαν έναν τρόπο για να μάθουν οι άνθρωποι την εταιρεία.
«Η Philadelphia 76ers ταιριάζει απόλυτα στον παγκόσμιο κατάλογο των αθλητικών συνεργατών μας», δήλωσε ο Kris Marszalek, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Crypto.com, σε ένα email. «Όχι μόνο θα δούμε μεγάλη προβολή του brand μας, αλλά είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με τις μοναδικές εμπειρίες που θα δημιουργήσουμε μαζί για τους οπαδούς”.