ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις του ομίλου πολυτελών ειδών Burberry παρέμειναν κάτω από τα επίπεδα του 2019 παρά το άλμα που σημείωσαν στο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2021, γεγονός που δείχνει ότι το βρετανικό brand βρίσκεται πίσω από τους ανταγωνιστές τους όσον αφορά τους ρυθμούς ανάκαμψης από την πανδημία.
Η μετοχή της εταιρεία κατέγραψε πτώση μέχρι 10%.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων κατά τους τρεις μήνες που έληξαν στο τέλος Μαρτίου, αυξήθηκαν κατά 32%, ανακοίνωσε η εταιρεία, και κινήθηκαν σύμφωνα με τις προβλέψεις της. Τα έσοδα παρέμειναν κατά 5% χαμηλότερα από τα επίπεδα που βρίσκονταν πριν από δύο χρόνια.
Οι πωλήσεις των ανταγωνιστικών ομίλων του κλάδου πολυτελών ειδών, LVMH και Hermes International, ξεπέρασαν τα μεγέθη του 2019, κατά το προηγούμενο τρίμηνο.
Η απόδοση αυτή δείχνει ότι “χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά” στην Burberry, σύμφωνα με τον Luca Solca, αναλυτής της Sanford C. Bernstein.
Η εταιρεία μειώνει τον αριθμό των προωθητικών ενεργειών καθώς επιδιώκει να διατηρήσει την πολυτελή εικόνα της στο καταναλωτικό κοινό.
Σημειώνεται ότι η Burberry ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες πολυτελών ειδών που απέσυραν τις ετήσιες εκτιμήσεις των οικονομικών τους μεγεθών πέρυσι, όταν έκλεισαν τα καταστήματα λόγω της πανδημίας.
Ο οίκος μόδας δήλωσε ότι το λειτουργικό περιθώριο θα μπορούσε να συμπιεστεί κατά την τρέχουσα χρήση, λόγω της αύξησης των επενδύσεων και των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων Η Burberry σκοπεύει να δαπανήσει έως και 190 εκατομμύρια στερλίνες (267 εκατομμύρια δολάρια) για ανακαινίσεις καταστημάτων, ψηφιακές παροχές και τεχνολογία.
Ο αναλυτής της Citigroup, Thomas Chauvet χαρακτήρισε τα σχέδια κεφαλαιουχικών δαπανών ως «νόμιμες επενδύσεις για την μελλοντική ανάπτυξη». Η Burberry είπε επίσης ότι θα επαναφέρει το μέρισμα στο επίπεδο προ πανδημίας, στις 42,5 πένες ανά μετοχή.
Η ζήτηση στα καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου «δείχνει πολλά υποσχόμενη» από τότε που άνοιξαν ξανά στις 12 Απριλίου, δήλωσε η CFO της Burberry, Τζούλι Μπράουν, σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους.
Το εμπορικό σήμα δημιούργησε ένα pop-up κατάστημα στο πολυτελές πολυκατάστημα Harrods για την τσάντα της Olympia, επισήμανε. Ωστόσο, η Μπράουν προειδοποίησε ότι οι ξένοι αγοραστές μπορεί να μην επιστρέψουν για χρόνια, καθώς τα διεθνή ταξίδια είναι πλέον περιορισμένα.
Τα 2/3 των πωλήσεων στη Βρετανία βασίζονταν στους ξένους αγοραστές πριν από την πανδημία, εξήγησε.
Τα έσοδα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ινδία και την Αφρική στο δημοσιονομικό τέταρτο τρίμηνο της Burberry μειώθηκαν κατά 26%, καθιστώντας την, την μοναδική εταιρεία του κλάδου που εξακολουθεί να σημειώνει επιβράδυνση στην περιοχή.
Τα πολυτελή εμπορικά σήματα εξακολουθούν να στοιχηματίζουν περισσότερο στην Κίνα, η οποία κατάφερε να περιορίσει τον Covid-19 πιο γρήγορα πέρυσι. Η Burberry άνοιξε ένα κατάστημα με τον τοπικό τεχνολογικό γίγαντα Tencent στο Σενζέν το περασμένο καλοκαίρι, συνδυάζοντας φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων στην Ασία-Ειρηνικό αυξήθηκαν κατά 75% το τρίμηνο, με έμφαση στην Κίνα και τη Νότια Κορέα.
Ωστόσο, η εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίσει την τεταμένη σχέση της με τις αρχές της Κίνας, εν μέσω παρότρυνσης για μποϊκοτάζ των προϊόντων Burberry ως αντίποινα για τα σχόλια που έκανε η εταιρεία για το βαμβάκι που προέρχεται από την περιοχή Xinjiang. Αυτό οδήγησε στον τερματισμό μιας συνεργασίας της με την Tencent για τα βιντεοπαιχνίδια Honor of Kings.
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της εταιρείας επισήμανε ότι το μποϊκοτάζ είχε περιορισμένο αντίκτυπο στις πωλήσεις της στην περιοχή.
Διαβάστε ακόμα:
Hermes: Ούτε η πανδημία δεν κατάφερε να πλήξει τη ζήτηση για τα δερμάτινα είδη του πολυτελούς brand
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike