Η Burberry Group Plc εκτιμά ότι εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετοί καταναλωτές που θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να αποκτήσουν τις καμπαρντίνες και τα πορτοφόλια του γνωστού οίκου, ακόμη και εν μέσω της πανδημίας.

Η εταιρεία δήλωσε την Πέμπτη ότι θα περιορίσει τις εκπτώσεις, μέτρο που μπορεί να βλάψει τις πωλήσεις του δεύτερου εξαμήνου, ωστόσο θα βελτιώσει τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία. Η μετοχή της εταιρείας αυξήθηκε έως και 5,8% μετά την ανακοίνωση ότι οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου μειώθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο και η Burberry δήλωσε ότι τα έσοδα επέστρεψαν σε τροχιά ανάπτυξης τον Οκτώβριο.

Η εταιρεία έχει σκοπό να αυξήσει τις τιμές των δερμάτινων ειδών στα επίπεδα που κυμαίνονται αυτές των ανταγωνιστών της, Prada και Gucci, σύμφωνα με τον Luca Solca, αναλυτή στην Sanford C. Bernstein. Όπως η Prada, έτσι και η Burberry προσπαθεί επίσης να διατηρήσει υψηλά τις τιμές των προϊόντων της, μειώνοντας τις εκπτώσεις προς τρίτους λιανοπωλητές για να περιορίσει τα αποθέματα στην αγορά. Η πανδημία οδήγησε τη βιομηχανία προϊόντων πολυτελείας σε μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις της, με την Burberry να εμφανίζει πτώση κατά 88% στα κέρδη ανά μετοχή κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Τα έσοδα χονδρικής, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 1/5 των συνολικών πωλήσεων, μειώθηκαν κατά 38% το πρώτο εξάμηνο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Marco Gobbetti εκπόνησε σχέδιο ανασχηματισμού της εταιρείας πριν από την πανδημία, με στόχο να αναβαθμίσει την ποιότητα των προϊόντων της και να κερδίσει τους millenials και τους νεότερους αγοραστές. Ωστόσο, ο Covid-19 αύξησε την ανάγκη αλλαγής ταχυτήτων, με την εταιρεία να ανακοινώνει τον Ιούλιο ότι θα παγιώσει τις προσφορές της στα έτοιμα ενδύματα, αξεσουάρ και παπούτσια, καθώς προχωρά σε περικοπή 500 θέσεων εργασίας.

Οι μετοχές της Burberry έχουν χάσει περίπου το 1/4 της αξίας τους φέτος, σημειώνοντας τη χειρότερη επίδοση μεταξύ των μετοχών των μεγάλων ευρωπαϊκών οίκων πολυτελών αγαθών.

Αν και η ανάκαμψη στην Κίνα, τη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ ήταν εμφανής με «ισχυρούς» διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, η Ευρώπη και η Ιαπωνία «παραμένουν επηρεασμένες από τη σημαντική μείωση του τουρισμού».

Η Burberry πραγματοποιεί ενέργειες για την προσέλκυση Κινέζων πελατών με γνώσεις τεχνολογίας. Πρόσφατα άνοιξε ένα κατάστημα στο Σενζέν με τον κινεζικό διαδικτυακό γίγαντα Tencent Holdings Ltd., συνδυάζοντας τη διαδικτυακή με την φυσική εμπειρία.

Τα lockdowns επανήλθαν στις πρωτεύουσες της μόδας της Ευρώπης. Η Burberry είπε ότι παραμένει «συνειδητή για το αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον» που προκαλεί ο ιός και επί του παρόντος περισσότερο από το 10% των καταστημάτων της είναι κλειστά παγκοσμίως μετά τα πρόσφατα περιοριστικά μέτρα, ανέφερε.

Στο μεταξύ, ο όμιλος προειδοποίησε ότι αντιμετωπίζει τον κίνδυνο επιβάρυνσης του με υψηλότερο κόστος στην περίπτωση ενός Brexit χωρίς συμφωνία, ενώ τυχόν λήψη αυστηρότερων μέτρων από το Ηνωμένο Βασίλειο για αγορές αφορολόγητων ειδών μπορεί να επηρεάσει τα έσοδα.

CHANEL: Η πολυτέλεια… κοστίζει ακριβότερα

Αιώρα για κατοικίδια λανσάρει η γάτα του Καρλ Λάγκερφελντ

Tα μεγάλα ελληνικά brands που εξαφανίστηκαν από τον χάρτη της εγχώριας ένδυσης 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση