Οι πωλήσεις της Burberry Group υποχώρησαν καθώς το βρετανικό brand έχει πληγεί από το νέο κύμα lockdowns που ξεκίνησε στα τέλη του περασμένου έτους.

Οι συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9% τους τρεις μήνες που έληξαν τον Δεκέμβριο 2020. Οι αναλυτές ανέμεναν μείωση 8%.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει πώς το 2020 συνεχίστηκαν οι προκλήσεις για τις εταιρείες πολυτελών ειδών, με την πολιτική που εφαρμόστηκε από τις κυβερνήσεις στην Ευρώπη και τις συνεχείς εναλλαγές κλεισίματος και ανοίγματος των καταστημάτων.

Τα μέτρα προκάλεσαν μεγάλη αναστάτωση στον κλάδο, καθώς η βιομηχανία πολυτελών ειδών εξακολουθεί να πουλά το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων της σε καταστήματα, με ομάδες πωλητών να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και να τους εξυπηρετούν, μια εμπειρία που δεν είναι τόσο εύκολο να εφαρμοστεί στο διαδίκτυο.

Η απόδοση του ομίλου Burberry  ήταν μικτή γεωγραφικά: Η αυξημένη διάθεση για αγορές στην Ασία είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των πωλήσεων εκεί κατά 11%, αλλά η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή σημείωσαν επιβράδυνση 37%, καθώς επλήγησαν κυρίως από την έλλειψη τουριστών. Στην Αμερική επίσης σημειώθηκε μείωση εσόδων κατά 8%, σύμφωνα με τη δήλωση της εταιρείας.

Η Burberry ανακοίνωσε ότι το 15% των καταστημάτων της είναι κλειστά, με περισσότερο από το ένα τρίτο να λειτουργεί με μειωμένο ωράριο. 

Η πανδημία έχει οδηγήσει τη βιομηχανία στη μεγαλύτερη κρίση της τα τελευταία χρόνια. Η αγορά ειδών πολυτελείας εκτιμάται ότι έχει καταγράψει μείωση κατά περίπου 1/4 το περασμένο έτος, σύμφωνα με εκτιμήσεις που πραγματοποίησε το Νοέμβριο η εταιρεία συμβούλων Bain, και συρρικνώθηκε στα επίπεδα του 2014.

Burberry: Το σχέδιο του γνωστού οίκου πολυτελών ειδών για να αυξήσει την κερδοφορία

Isamaya Ffrench: Η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια ομορφιάς του οίκου Burberry

 Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση