Ο Διευθύνων Σύμβουλος του οίκου κοσμημάτων Bulgari, Jean-Christophe Babin δήλωσε ότι η εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο LVMH, αναμένεται να ανακτήσει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων που έχασε λόγω της πανδημίας, σε δύο χρόνια.

«Είμαι βέβαιος ότι σε μια περίοδο 24 μηνών, θα έχουμε ανακτήσει τα περισσότερα από αυτά που χάθηκαν κατά τη διάρκεια της Covid», είπε σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Bloomberg.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε επίσης ότι θα παραμείνει πιστός στο σχέδιο επέκτασης σειράς πολυτελών ξενοδοχείων, παρά το ξέσπασμα του ιού. Μέσα στους επόμενους δύο με τρεις μήνες το εμπορικό σήμα θα ανακοινώσει τα σχέδια για περαιτέρω ανοίγματα, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου ξενοδοχείου στις ΗΠΑ, είπε.

“Η πανδημία δεν αλλάζει στο παραμικρό τη στρατηγική μας”, τόνισε.

Το εμπορικό σήμα – συνώνυμο με μερικά από τα πιο ακριβά κοσμήματα που φορούσε η Ελίζαμπεθ Τέιλορ στην ταινία Κλεοπάτρα- εξαγοράστηκε το 2011 από το όμιλο LVMH. Ο ιδιοκτήτης του ομίλου, ο δισεκατομμυριούχος Bernard Arnault, φέτος προχώρησε σε μία ανάλογη κίνηση με την προσφοράς ύψους 16 δισ. δολαρίων για την απόκτηση του Tiffany & Co.

Βουτιά στην αγορά κοσμημάτων

Τα έσοδα του LVMH από ρολόγια και κοσμήματα σημείωσαν πτώση 26% το πρώτο τρίμηνο, η οποία αντικατοπτρίζει την εξάρτηση των συγκεκριμένων προϊόντων από τα φυσικά καταστήματα που πουλούν είδη πολυτελείας, όπως τα δαχτυλίδια B.Zero1 εμπνευσμένα από το Colosseum αξίας 2.300 δολαρίων και τα ρολόγια Serpenti Tubogas κόστους 18.200 δολαρίων.

Ο Babin διευκρίνισε ότι η Bulgari εμφάνισε τριψήφια ποσοστά ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ωστόσο, οι online πωλήσεις αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων.

“Βοηθάει, αλλά σίγουρα δεν αντισταθμίζει το κλείσιμο των καταστημάτων μας”, τόνισε.

Η ανάκαμψη της καταναλωτικής ζήτησης ήταν “πέρα από κάθε εκτίμηση”, σε χώρες όπως η Κίνα και η Νότια Κορέα μετά από 10 εβδομάδες διακοπής λειτουργίας, σύμφωνα με τον CEO.

Παράλληλα η Bulgari παρατήρησε θετικά σημάδια ανάκαμψης στη Γερμανία.

Οι μετοχές του ομίλου LVMH υποχώρησαν νωρίτερα στο Παρίσι κατά 1,8%, ενώ από τις αρχές του έτους έχουν καταγράψει απώλειες 3,6%.

Μετά το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου στη Ρώμη, η Bulgari έχει τέσσερα ακόμη υπό κατασκευή, ενώ μέχρι το 2026 με 2027 έχει στόχο να φτάσει στα 20.

 Η εταιρεία κοσμημάτων επεκτείνεται στα ξενοδοχεία παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις για τα ταξίδια πολυτελείας αυτή τη χρονιά.

Επίσης, σχεδιάζει να ανοίξει ένα δεύτερο ξενοδοχείο στη Ρώμη του 2022, έχοντας εξασφαλίσει ακίνητο κοντά στο κατάστημα ναυαρχίδα που διαθέτει στην οδό Condotti. Η Bulgari ετοιμάζεται ακόμη για το άνοιγμα ξενοδοχείων στο Παρίσι την επόμενη χρονιά, στη Μόσχα το 2022 και στο Τόκιο το 2023.

Το πρώτο ξενοδοχείο στις ΗΠΑ θα λειτουργήσει στο Μαϊάμι, στο Λος Άντζελες ή στη Νέα Υόρκη, επισήμανε ο Babin.