Η BMW αύξησε τις παραγγελίες μπαταριών ώστε να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που αποτέλεσαν περισσότερο από το 11% των παραδόσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πλέον συμβόλαια για μπαταρίες άνω των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ (23,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων), έναντι 12 δισεκατομμυρίων ευρώ πριν, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Zipse σε συνέντευξή του. Οι παραγγελίες προορίζονται για τα i4 sedan, iX σπορ οχήματα και άλλα μοντέλα που η BMW θα παράγει έως το 2024. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει τη μετάβαση σε μια νέα γενιά μπαταριών το επόμενο έτος.

«Ακολουθούμε την αγορά», επισήμανε ο Zipse. «Το πρώτο εξάμηνο έδειξε ότι μεγαλώνουμε και κερδίζουμε μερίδιο αγοράς. Είμαστε ακριβώς στη μέση της μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα”.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κλονίζονται από την μεγάλη έλλειψη ημιαγωγών που θέτει τη βιομηχανία σε επιφυλακή. Η πρόσβαση σε αρκετές κυψέλες μπαταριών και πρώτες ύλες όπως το κοβάλτιο και το νικέλιο θα είναι ζωτικής σημασίας για τους ηλεκτρικούς μετασχηματισμούς των αυτοκινήτων. Ο ηγέτης των ηλεκτρικών οχημάτων, η Tesla, έφτασε στο σημείο να συνάψει συμφωνίες προμήθειας μετάλλων με τους μεταλλωρύχους.

Οι αυξημένες παραγγελίες κυψελών της BMW εξαπλώνονται στις κινεζικές Contemporary Amperex Technology και EVE Energy Co., στη Samsung SDI της Νότιας Κορέας και την Northvolt AB της Σουηδίας.

Charging Ahead

Ενώ η BMW κάνει ενέργειες για να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες πωλήσεις EV, εξακολουθεί να πλήττεται από την έλλειψη ημιαγωγών. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία προέβλεψε ότι η κατάσταση θα επιδεινωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

«Είπαμε πριν από μερικές εβδομάδες ότι το δεύτερο εξάμηνο θα ήταν πιο δύσκολο και αυτό βλέπουμε τώρα», τόνισε ο Zipse. «Είναι πιο δύσκολο και το πρόβλημα είναι εδώ για να μείνει για πολλούς μήνες».

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση