Η Birkenstock Holding Plc ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των premium σανδαλιών και clogs της αυξήθηκαν σημαντικά το τελευταίο τρίμηνο, ενισχύοντας τις προσπάθειες της γερμανικής εταιρείας υποδημάτων να αποδείξει στους επενδυτές ότι μπορεί να παραμείνει στη μόδα.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19% στα 362 εκατομμύρια ευρώ (378 εκατομμύρια δολάρια) κατά τους τρεις μήνες έως τον Δεκέμβριο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, με τη δυναμική να είναι ιδιαίτερα ισχυρή στην Ασία, ανέφερε την Πέμπτη η Birkenstock. Το ποσό αυτό ξεπέρασε τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που ήταν 356 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία διατήρησε την πρόβλεψή της για το 2025, εκτιμώντας ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν έως και 17% σε σταθερή συναλλαγματική βάση.

1

Αν και οι χειμερινοί μήνες είναι ιστορικά η πιο αδύναμη περίοδος της Birkenstock, η εταιρεία επωφελείται από μια αυξανόμενη γκάμα κλειστών παπουτσιών, όπως sneakers, μπότες, clogs και παντόφλες, τα οποία συχνά έχουν υψηλότερες τιμές από τα κλασικά σανδάλια της.

Αυτά τα προϊόντα είχαν ιδιαίτερα καλές πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το ήμισυ της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Birkenstock τόσο στις περιοχές της Αμερικής όσο και της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA), σύμφωνα με την εταιρεία.

Η εταιρεία επεκτείνει την παραγωγική της ικανότητα στη Γερμανία και την Πορτογαλία και απευθύνεται σε αγορές που δεν είχαν αξιοποιηθεί στο παρελθόν, όπως η Κίνα και η Ινδία, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Reichert προσπαθεί να διατηρήσει τη δεκαετή ανάπτυξη της εταιρείας.

Η ανάπτυξη ήταν ιδιαίτερα ισχυρή στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, όπου οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν κατά 47% στα 47 εκατομμύρια ευρώ το τρίμηνο. Η εταιρεία έχει ανοίξει πρόσφατα αρκετά νέα καταστήματα που ανήκουν στην ίδια στην περιοχή, καθώς και άλλα καταστήματα με το σήμα Birkenstock, τα οποία ανήκουν σε συνεργάτες της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Birkenstock (@birkenstock)

Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει την προσφορά της σε φθηνότερα πλαστικά υποδήματα, κάτι που προσελκύει νέους πελάτες και παρακινεί τους πιστούς καταναλωτές να αποκτήσουν επιπλέον ζευγάρια, τα οποία είναι κατάλληλα για την παραλία και τα υγρά κλίματα.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και απομειώσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 25% στα 102 εκατομμύρια ευρώ, ανέφερε η εταιρεία, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η Birkenstock επιβεβαίωσε επίσης τους υπόλοιπους στόχους κερδοφορίας της για το 2025, που σχετίζονται με τα περιθώρια κέρδους. Πολλές εταιρείες καταναλωτικών αγαθών είναι προσεκτικές με τις προβλέψεις τους λόγω της αβεβαιότητας που προκαλούν οι εμπορικοί δασμοί και άλλες γεωπολιτικές εξελίξεις. Ο Reichert έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι επιθυμεί να είναι συντηρητικός στις οικονομικές του εκτιμήσεις.

Οι μετοχές της Birkenstock έχουν αυξηθεί περίπου 19% από την αρχική δημόσια προσφορά της στη Νέα Υόρκη τον Οκτώβριο του 2023, υπολειπόμενες ωστόσο του δείκτη S&P 500. Η μετοχή έχει παρουσιάσει κάποια μεταβλητότητα, ιδιαίτερα τις ημέρες ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Birkenstock (@birkenstock)

Διαβάστε επίσης:

Birkenstock: Διατηρεί τις ετήσιες προβλέψεις εν μέσω ισχυρής ζήτησης για τα δημοφιλή σανδάλια

Huda Beauty: Πώς δύο αδερφές έχτισαν μια παγκόσμια αυτοκρατορία καλλυντικών

Bulgari X MB&F Serpenti: Το ρολόι-έργο τέχνης που μεταμορφώνει την υψηλή ωρολογοποιία

Patek Philippe Ref. 1518: Το ρολόι των 20 εκατ. δολ. που θα γίνει το ακριβότερο στον κόσμο