Ο Benedetto Vigna προερχόμενος από την εταιρεία κατασκευής τσιπ  STMicroelectronics, θα είναι ο επόμενος CEO της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας Ferrari, αναλαμβάνοντας το ευαίσθητο έργο του μετασχηματισμού του ιταλικού κατασκευαστή supercar στην εποχή της ηλεκτρικής οδήγησης και των ψηφιακών συσκευών.

Η πρόσληψη του Vigna αποτελεί μία από τις σημαντικότερες μεταγραφές από τον κλάδο της τεχνολογίας σε μια εξέχουσα αυτοκινητοβιομηχανία και μια ένδειξη για το πόσο γρήγορες είναι οι αλλαγές στον κλάδο. Κατά την θητεία του στην STMicro, ο Vigna βοήθησε στην πρωτοποριακή τεχνολογία αισθητήρων οθόνης του iPhone 4 που χρησιμοποιείται τώρα σε smartphone και συστήματα πλοήγησης οχημάτων παγκοσμίως.

Αυτή την περίοδο ο Vigna, επιβλέπει την αναλογική ομάδα αισθητήρων της STMicro, την πιο κερδοφόρα μονάδα της, και θα ενταχθεί στη Ferrari τον Σεπτέμβριο. Θα αντικαταστήσει τον John Elkann, πρόεδρο της Ferrari, ο οποίος βρίσκεται προσωρινά στη θέση του CEO, αφού ο Louis Camilleri παραιτήθηκε αιφνίδια τον Δεκέμβριο.

Το νέο στέλεχος θα αναλάβει μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει καθυστερήσει να στραφεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εξέλιξη που θεωρείται περίπλοκη καθώς οι ρυθμίσεις που αφορούν στις εκπομπές γίνονται ολοένα και αυστηρότερες.

«Η πρόσληψη θεωρείται απροσδόκητη και, κατά την άποψή μας, αντικατοπτρίζει την ανάγκη “επανεφεύρεσης” της Ferrari και τη δυσκολία εξεύρεσης υποψηφίων που είναι πρόθυμοι να αναλάβουν το συγκεκριμένο ρόλο», δήλωσε ο αναλυτής της Jefferies, Philippe Houchois.

Τα προβλήματα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Ferrari, με έδρα την Ιταλία, έκανε το ντεμπούτο της με ένα ηλεκτροκίνητο υβριδικό το 2019, ενώ την ίδια περίοδο ο τότε CEO, Camilleri υποστήριξε ότι πολλοί πελάτες δυσκολεύονταν να φανταστούν ένα αυτοκίνητο με μπαταρία ως πραγματική Ferrari.

Ωστόσο, ο πρόεδρος John Elkann αναφέρθηκε πρόσφατα τα σχέδια του για ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο για το 2025.

Η επιλογή ενός στελέχους με ισχυρό υπόβαθρο στους αισθητήρες και το λογισμικό, σηματοδοτεί ότι η ιταλική πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να στραφεί γρηγορότερα προς τον κλάδο της τεχνολογίας.

Ο διορισμός ενός στελέχους από μια εταιρεία κατασκευής τσιπ έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται αντιμέτωπες με μια σοβαρή έλλειψη ημιαγωγών, καθώς η οικονομική δραστηριότητα επανέρχεται μετά από την πανδημία.

Η «βαθιά κατανόηση των τεχνολογιών που οδηγεί σε μεγάλο βαθμό τις αλλαγές στη βιομηχανία μας και η αποδεδειγμένη καινοτομία, ανάπτυξη επιχειρηματικών και ηγετικών δεξιοτήτων του, θα ενισχύσει περαιτέρω τη Ferrari και τη μοναδική ιστορία του πάθους και των επιδόσεων, στη συναρπαστική εποχή που έρχεται», δήλωσε ο Elkann.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος θα κοινοποιήσει λεπτομέρειες σχετικά με το μέλλον της Ferrari κατά τη διάρκεια της ημέρας των κεφαλαιαγορών το 2022, έτος παρουσίασης σημαντικών νέων προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν, δήλωσε ο Elkann νωρίτερα φέτος.

Το Purosangue – το πρώτο SUV της εταιρείας – “αποδεικνύεται κάτι πραγματικά ξεχωριστό”, δήλωσε ο κληρονόμος των Ανιέλι και πρόεδρος της εταιρείας χαρτοφυλακίου Exor NV.

Σημειώνεται ότι η Ferrari έχει χαμηλότερη απόδοση φέτος καθώς η Volkswagen και η Daimler επωφελήθηκαν από τον αυξανόμενο ενθουσιασμό των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αύξησαν τις προσδοκίες πωλήσεων.

Διαβάστε ακόμα:

Αλλαγή πλεύσης για τη Ferrari: Μέχρι το 2025 το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας

Δυναστεία Ανιέλι: Από την Fiat στα ψηλοτάκουνα Louboutin – Μία μυθιστορηματική πορεία 122 ετών

Η οικογένεια Ανιέλι επεκτείνεται στον κλάδο ειδών πολυτελείας: Απέκτησε το 24% της γαλλικής Christian Louboutin

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση