«Βουτιά» σημείωσε την Πέμπτη η μετοχή της Mattel, καθώς τα κακά αποτελέσματα της εορταστικής περιόδου έπνιξαν όποια ελπίδα υπήρχε ότι η εταιρεία μπορεί να αφήσει πίσω της τα προβλήματα που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια.

Η παιχνιδοβιομηχανία ανακοίνωσε μείωση εσόδων κατά 12% για το δ’ τρίμηνο, που είναι και εκείνο που της αποφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό των ετήσιων εσόδων της. Η Mattel ανακοίνωσε επίσης απρόσμενες ζημίες, καθώς αυξήθηκαν οι δαπάνες και εκκαθαρίστηκε το στοκ της.

Από την ώρα που πήγε στη Mattel, προερχόμενη από την Google, πριν από έναν χρόνο, η CEO της εταιρείας Margo Georgiadis προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο μάνατζμεντ, διορίζοντας μεταξύ άλλων έναν νέο οικονομικό διευθυντή, αλλά δεν έχει καταφέρει, μέχρι στιγμής, να βελτιώσει τις επιδόσεις της εταιρείας.

Η CEO της Mattel

Η αλήθεια είναι, ωστόσο, ότι όποιες αλλαγές γίνονται σε επίπεδο προϊόντων στην παιχνιδοβιομηχανία, γίνονται έναν χρόνο νωρίτερα ή και περισσότερο από την προγραμματισμένη διάθεση των προϊόντων στην αγορά, οπότε ο αντίκτυπος που μπορεί να έχουν τα καινούργια παιχνίδια της Mattel ενδεχομένως να μην έχει γίνει ακόμη εμφανής. Μία από τις αλλαγές που έκανε η νέα CEO της εταιρείας ήταν να αλλάξει την προϊοντική γκάμα, «σκοτώνοντας» ορισμένα brands και είδη προκειμένου να επικεντρωθεί στα πιο σημαντικά προϊόντα της.

Και η στρατηγική αυτή απέδωσε στην περίπτωση της Barbie, του μεγαλύτερου brand της Mattel, με τις πωλήσεις της να παρουσιάζουν αύξηση 9% το περασμένο τρίμηνο.

Όμως, τα αποτελέσματα ήταν ανομοιόμορφα, καθώς άλλα παιχνίδια για κορίτσια παρουσίασαν κατακόρυφη μείωση πωλήσεων.

Τα έσοδα της εταιρείας υποχώρησαν σε 1,61 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια της περιόδου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς ο Ingvar Kamprad διασφάλισε το μέλλον της Ikea. Εκτός διοίκησης οι κληρονόμοι!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το μεγάλο στοίχημα της Unilever έχει σχέση με το μπάνιο μας

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέο «click & collect» concept store από τα Zara