ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Apple πούλησε 5% λιγότερα iPhones παγκοσμίως και έχασε έδαφος έναντι των Κινέζων αντιπάλων της το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, αντανακλώντας την απουσία του Apple Intelligence στη μεγαλύτερη αγορά της εκτός των ΗΠΑ.
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint Research. Ο βασικός της αντίπαλος, η Samsung Electronics έχασε επίσης μερίδιο στους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές συσκευών Android από την Κίνα, με επικεφαλής τις Xiaomi και Vivo. Η Apple σημείωσε μείωση πωλήσεων 2% για το σύνολο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα, τη στιγμή που η ευρύτερη αγορά αυξήθηκε κατά 4% παγκοσμίως.
Η Apple, με έδρα το Κουπερτίνο της Καλιφόρνιας, παίζει το παιχνίδι της τεχνητής νοημοσύνης, με την σειρά βελτιώσεων του AI να κυκλοφορεί σταδιακά μετά την κυκλοφορία του iPhone 16 τον Σεπτέμβριο. Αυτές οι προσθήκες AI δεν είναι ακόμη διαθέσιμες σε καμία μορφή στην Κίνα, καθώς η εταιρεία εξακολουθεί να εργάζεται για να εξασφαλίσει τοπικούς συνεργάτες που μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή λειτουργιών όπως η βοήθεια γραφής AI και η δημιουργία εικόνων. Οι αναλυτές το περασμένο τρίμηνο άρχισαν επίσης να προειδοποιούν ότι ορισμένοι επενδυτές έτρεφαν υπερβολικά αισιόδοξες προσδοκίες για τα χαρακτηριστικά AI.
«Η σειρά iPhone 16 της Apple έτυχε μικτής ανταπόκρισης, εν μέρει λόγω της έλλειψης διαθεσιμότητας του Apple Intelligence κατά την κυκλοφορία», δήλωσε ο διευθυντής της Counterpoint Tarun Pathak. «Ωστόσο, η Apple συνέχισε να αναπτύσσεται έντονα στις μη βασικές αγορές της, όπως η Λατινική Αμερική».
Οι μετοχές της Apple υποχώρησαν έως και 2,8% στα 230,20 δολάρια μετά το άνοιγμα των συναλλαγών στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα, σύμφωνα με την ευρύτερη υποχώρηση της αγοράς.
Ενώ πούλησε λιγότερες μονάδες στην Κίνα, η Apple είδε ένα αυξημένο ποσοστό να προέρχεται από τα ακριβότερα μοντέλα Pro και Pro Max, τα οποία αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων στη χώρα.
Η Motorola της Lenovo Group και οι εταιρείες Huawei Technologies και Honor Device με έδρα τη Σενζέν ήταν οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στο top 10, διαπίστωσαν οι ερευνητές. Οι κατασκευαστές smartphone της Κίνας αναπτύσσουν όλοι τα δικά τους εσωτερικά εργαλεία και πράκτορες AI, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών που μπορούν να εκτελούν εργασίες για λογαριασμό ενός χρήστη.
Διαβάστε επίσης:
Λόιντ Όστιν: Χρειάζονται επιπλέον δισ. στον Αμυντικό Προϋπολογισμό των επόμενων ετών
Γερμανία: Το ακροδεξιό AfD συμφωνεί με τον Τραμπ στην κατάργηση της αιολικής ενέργειας