Η Nike Inc. ανέθεσε στο στέλεχος της Coca-Cola Craig Williams τη διαχείριση του τμήματος με τη σειρά προϊόντων Jordan, στοιχηματίζοντας ότι ο βετεράνος της βιομηχανίας τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στην ανάκαμψη του brand που βρίσκεται σε πτώση.

Ο Williams, που ανέλαβε καθήκοντα αυτή την εβδομάδα, θα επιβλέπει ένα τμήμα όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν κατά 8% στα 2,86 δισ. δολάρια κατά το οικονομικό έτος 2018. Ο CFO της Nike Andy Campion δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι παρά την πτώση, οι πωλήσεις της σειράς Jordan αυξήθηκαν το προηγούμενο τρίμηνο στην Κίνα, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Η εταιρεία θεωρεί την εξέλιξη αυτή ως ευκαιρία ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική.

Η Nike επιδιώκει να επεκτείνει το συγκεκριμένο brand, που αρχικά δημιουργήθηκε γύρω από τον μύθο του NBA, Michael Jordan, πέρα από το μπάσκετ. Ορισμένες ομάδες ποδοσφαίρου κολλεγίων που χρηματοδοτεί η Nike, όπως αυτή του Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, φορούν το λογότυπο Jumpman. Η μάρκα συνεργάστηκε πρόσφατα με τη γαλλική ομάδα ποδοσφαίρου Paris Saint-Germain, κάνοντας την πρώτη της είσοδο στο πιο δημοφιλές άθλημα του κόσμου, ενώ επεκτείνει τα προϊόντα της και στις γυναίκες.

Στην Coca-Cola, ο Williams ήταν υπεύθυνος για την επιχειρηματική συνεργασία της εταιρείας με την McDonald’s Corp., μια συνεργασία που προωθήθηκε σε 100 χώρες και 37.000 εστιατόρια. Έχει επίσης εργαστεί στο παρελθόν στις επιχειρήσεις Kraft Foods και CIBA Vision Corp.

Ο Williams είναι διάδοχος του Larry Miller, ο οποίος θα γίνει πρόεδρος του νεοσυσταθέντος συμβουλίου της μάρκας Jordan. Ο Miller βρισκόταν στη θέση αυτή από το 2012. Οι πωλήσεις του brand αυξήθηκαν  κατά 23% από το 2015, παρά την πτώση του περασμένου έτους.