Η ζήτηση για είδη πολυτελείας στην Κίνα εκτιμάται ότι θα αυξηθεί φέτος μέχρι και 30%, καθώς οι καταναλωτές με υψηλά εισοδήματα οδηγούν την οικονομική ανάκαμψη της χώρας μετά την πανδημία.

Είναι το μόνο φωτεινό σημείο για τη βιομηχανία ειδών πολυτελείας, η οποία προσπαθεί να ισορροπήσει την ώρα που οι δαπάνες παγκοσμίως παρουσιάζουν μείωση κατά 45% το 2020, καθώς η Ευρώπη και οι ΗΠΑ συνεχίζουν να πολεμούν τον κορονοϊό εν όψει του χειμερινού νέους κύματος κρουσμάτων.

Η νέα πρόβλεψη από την Boston Consulting Group αποτελεί ένα ακόμη σημάδι για το πώς η Κίνα ανακάμπτει μετά την εξάλειψη, σε μεγάλο βαθμό, του ιού στο εσωτερικό της χώρας, καθιστώντας την, τη μόνη μεγάλη οικονομία που προβλέπεται να αναπτυχθεί φέτος. Ενώ η άνοδος των αγορών ειδών πολυτελείας στην ηπειρωτική χώρα αρχικά αποδόθηκε στο γεγονός ότι οι Κινέζοι καταναλωτές δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό λόγω των περιοριστικών μέτρων, είναι πλέον σαφές ότι η ισχυρή ζήτηση οφείλεται σε κάτι περισσότερο.

Οι πλούσιοι Κινέζοι

Έχοντας βαρεθεί μετά από μήνες εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων που δεν τους επέτρεψαν να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, οι πλούσιοι Κινέζοι καταναλωτές αναζητούν άμεσα παρηγοριά στα ψώνια.

Οι εταιρείες πολυτελών ειδών, όπως LVMH, Kering και Estee Lauder ανακοίνωσαν διψήφια ποσοστά αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα για το δεύτερο τρίμηνο και η συνολική αύξηση της ζήτησης αναμένεται να επιταχυνθεί το δεύτερο εξάμηνο, δήλωσε η BCG, σε report που δημοσίευσε από κοινού με την Tencent Holdings Ltd, εταιρεία έρευνας αγοράς.

Αυτή η εξέλιξη θα καταστήσει τους Κινέζους καταναλωτές ακόμη πιο σημαντικούς για τους διεθνείς οίκους μόδας, οι οποίοι ήδη προσαρμόζουν τις μακροχρόνιες πρακτικές και τις στρατηγικές με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύψουν τις ανάγκες των συγκεκριμένων πελατών.

«Η καταναλωτική εμπιστοσύνη ανακάμπτει γρηγορότερα από ότι νομίζαμε, και οι νέοι αγοραστές αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξη”, δήλωσε η Crystal Hao, επικεφαλής της BCG, σε συνέντευξη στο Bloomberg. “Η κατανάλωση ειδών πολυτέλειας στο δεύτερο εξάμηνο θα ενισχυθεί επίσης από τη Χρυσή Εβδομάδα και άλλες περιόδους αιχμής για ψώνια, όπως η Singles Day”.

Ωστόσο, η ανάκαμψη φαίνεται να είναι άνιση στην Κίνα, με τους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος να περιορίζουν τις δαπάνες. Οι άνθρωποι σε μικρότερες, μη ανεπτυγμένες περιοχές που είναι γνωστές ως πόλεις «χαμηλότερης βαθμίδας» αναμένεται να μειώσουν τις δαπάνες ειδών πολυτέλειας κατά 4%, ανέφερε το report, αν και η Hao είπε ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχουν λιγότερα καταστήματα πολυτελών ειδών σε αυτές τις περιοχές.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση