Η ώθηση της Amazon.com στη διαφήμιση βίντεο θα αυξήσει τα ετήσια έσοδα έως και 5 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με ανάλυση της Bank of America, η οποία προέρχεται κυρίως από νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις στο Prime Video.

Οι διαφημίσεις στην υπηρεσία ροής της Amazon θα αρχίσουν να εμφανίζονται στη Βόρεια Αμερική στις 29 Ιανουαρίου και διεθνώς στις 5 Φεβρουαρίου. Για να λαμβάνουν περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις, οι συνδρομητές της Βόρειας Αμερικής θα πρέπει να πληρώνουν επιπλέον 3$ το μήνα.

1

Η Amazon θα πουλήσει περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις βίντεο φέτος και θα δημιουργήσει επιπλέον 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια από τους συνδρομητές Prime που πληρώνουν την επιπλέον χρέωση για να αποφύγουν τις διαφημίσεις, έγραψε σε σημείωμα την Τετάρτη ο αναλυτής της BofA, Justin Post. Η εκτίμηση προβλέπει ότι το 70% των συνδρομητών Prime θα επιλέξει να παρακολουθήσει διαφημίσεις αντί να πληρώσει το τέλος.

Η διαφημιστική επιχείρηση της Amazon – κυρίως διαφημίσεις αναζήτησης και προβολής στο διαδικτυακό της κατάστημα – απέφερε 12,1 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, περίπου το 8,5% των συνολικών εσόδων. Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ βλέπει το Prime Video ως το ιδανικό σημείο για να αυξήσει τις πωλήσεις διαφημίσεων και να κερδίσει από τα δισεκατομμύρια που έχει ξοδέψει σε περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων ταινιών και αγώνων της Εθνικής Football League. Η διαφήμιση είναι η μικρότερη αλλά ταχύτερα αναπτυσσόμενη πηγή εσόδων της Amazon.

Διαβάστε επίσης:
Γερμανία: Η κυβέρνηση καλεί τους Γερμανούς πολίτες να φύγουν αμέσως από τον Λίβανο

Disney: Φουντώνει η μάχη των ακτιβιστών επενδυτών

Απειλεί ο Χαμενεΐ μετά τις εκρήξεις στο Ιράν: «Οι διαβολικοί εγκληματίες θα πληρώσουν»