ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η BYD Co., η κινεζική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην οποία κατέχει μερίδιο η Berkshire Hathaway του μεγαλοεπενδυτή Warren Buffett, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της υπερδιπλασιάστηκαν πέρυσι χάρη στην ανάκαμψη της ζήτησης στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 162% και ανήλθαν στα 4,2 δισεκατομμύρια γιουάν (644 εκατομμύρια δολάρια) το 2020, με τα λειτουργικά έσοδα να ανέρχονται στα 153,5 δισεκατομμύρια γιουάν, σύμφωνα με το ετήσιο report. Η εταιρεία εκτιμά επίσης ότι τα κέρδη του πρώτου τριμήνου θα αυξηθούν έως και 166%.
Οι εκτιμήσεις κερδών της εταιρείας ήταν χαμηλότερες από τις προσδοκίες της αγοράς, επισήμανε η Citigroup, προσθέτοντας ωστόσο ότι αυτό είναι λογικό δεδομένης της χαμηλά εποχικής ζήτησης για τα νέα ενεργειακά οχήματα κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η μετοχή της BYD υποχωρεί κατά 0,6% στην αγορά του Χονγκ Κονγκ, ενώ νωρίτερα σημείωσε πτώση μέχρι και 7,7%.
Η BYD ιδρύθηκε το 1995 από τον δισεκατομμυριούχο Wang Chuanfu, και είναι από τους πρωτοπόρους της Κίνας στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Ενισχύθηκε από το κύμα ζήτησης που εκδηλώθηκε από τον περασμένο Απρίλιο, όταν η αγορά αυτοκινήτων της χώρας άρχισε να ανακάμπτει μετά από μία διετή ύφεση.
Η τάση άλλαξε μετά από τα κυβερνητικά κίνητρα για τους αγοραστές και την ανάκαμψη της χώρας από τη χειρότερη πανδημία που έχει περάσει. Οι συνολικές πωλήσεις EV στην Κίνα έφτασαν τα 1,37 εκατομμύρια μονάδες πέρυσι, σύμφωνα με την China Association of Automobile Manufacturers.
Με την αύξηση της ζήτησης, η αγορά EV γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική. Ο παγκόσμιος ηγέτης, η Tesla, συναγωνίζεται τους τοπικούς κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Nio Inc. και Xpeng Inc., ενώ παλαιότερες τοπικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Zhejiang Geely Holding Group Co. και SAIC Motor Corp. κινούνται επίσης στους ίδιους ρυθμούς. Η BYD παρουσίασε το μοντέλο της, Han τον Ιούλιο και πούλησε 40.556 αυτοκίνητα μέχρι το τέλος του έτους. Κυκλοφόρησε επίσης τα μοντέλα Song Plus, Tang, e2 και e3 το δεύτερο εξάμηνο του 2020.
Η BYD αναμένει καθαρά κέρδη 200 εκατομμυρίων γιουάν έως 300 εκατομμυρίων γιουάν το πρώτο τρίμηνο, από 112,6 εκατομμύρια γιουάν το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η αύξηση αποδίδεται στην οικονομική ανάκαμψη της Κίνας καθώς και τις ισχυρές πωλήσεις του μοντέλου Han.
Ο Covid-19 έδωσε στην BYD την ευκαιρία να επεκταθεί σε ένα νέο, υψηλής ζήτησης, τομέα πέρυσι: τις μάσκες προσώπου. Η εταιρεία είπε τον περασμένο Μάρτιο ότι εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο κατασκευαστή του προστατευτικού εξοπλισμού στον κόσμο, εντός δύο μηνών από την εμφάνιση του ιού στη Γιουχάν. Οι άλλες δραστηριότητες της περιλαμβάνουν μπαταρίες, εξαρτήματα συσκευών, συστήματα αποθήκευσης ενέργειας και αστικά σιδηροδρομικά συστήματα μεταφοράς.
Οι μετοχές της BYD στο Χονγκ Κονγκ έχουν υπερπλασιαστεί σε σχέση με την περυσινή τους αξία, αν και έκτοτε υποχώρησαν κατά σχεδόν 40% από το υψηλό που κατέγραψαν στις 25 Ιανουαρίου. Στη Σαγκάη, η μετοχή της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 308% το 2020, ενώ από τις αρχές του 2020 έχει υποχωρήσει κατά 13%.
Διαβάστε ακόμα:
Warren Buffett: Αυτές είναι οι τρεις μετοχές στις οποίες επένδυσε κρυφά η Berkshire Hathaway
Chamath Palihapitiya: Γιατί ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής θεωρείται ο επόμενος Warren Buffett
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση