Κατά τη διάρκεια της καραντίνας και του περιορισμού των μετακινήσεων λόγω της πανδημίας COVID – 19 οι γονείς έσπευσαν να αγοράσουν επιτραπέζια για να κρατήσουν τα παιδιά τους απασχολημένα, επιλέγοντας παιχνίδια όπως το Monopoly και το Magic.

Για το λόγο αυτό τα έσοδα του μεγαλύτερου κατασκευαστή παιχνιδιών στις ΗΠΑ της Hasbro, διαμορφώθηκαν σε 1,78 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών. Με εξαίρεση την Entertainment One, την οποία η Hasbro απέκτησε νωρίτερα φέτος, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13%. Το προσαρμοσμένο κέρδος ήταν 1,88 $ ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 1,60 $.

Η Hasbro επωφελήθηκε από την ώθηση στην αγορά παιχνιδιών καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας και ανέφερε το ίδιο ισχυρό τρίτο τρίμηνο με την ανταγωνιστική Mattel.

Ωστόσο η Hasbro αντιμετωπίζει ζητήματα με την αλυσίδα εφοδιασμού της. Περίπου τα μισά από τα προϊόντα της προέρχονται από την Κίνα, όπου η κατασκευή επέστρεψε στο φυσιολογικό μόλις κατά το δεύτερο τρίμηνο. Τα εργοστάσια στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ινδία τέθηκαν επίσης σε λειτουργία κατά το τρίτο τρίμηνο, αλλά εξακολουθούν να αντισταθμίζουν τις προηγούμενες καθυστερήσεις.

Οι τιμές της μετοχής της  Hasbro σημείωσαν άνοδο 1,4% στα 93,28 $ στις προσυνεδριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη.