Η Adobe ανακοίνωσε την εξαγορά της Frame.io, μιας πλατφόρμας βίντεο που βασίζεται στην τεχνολογία cloud σε ένα deal που αγγίζει τα 1,3 δισ. δολάρια.

Η Frame.io βελτιστοποιεί τη διαδικασία παραγωγής βίντεο μέσω της συνεργασίας με τους χρήστες. Η Adobe δήλωσε ότι η Frame.oi έχει περισσότερους από 1 εκατομμύριο χρήστες σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, οργανισμούς και εταιρείες παγκόσμιου βεληνεκούς.

“Η εξαγορά συνδυάζει τις κορυφαίες δυνατότητες βίντεο του Adobe creative cloud με τη λειτουργικότητα ροής εργασίας του Frame.io που ξεκινάει από το cloud για να δημιουργήσει μια end-to-end πλατφόρμα συνεργασίας βίντεο”, δήλωσε η εταιρεία.

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το δ’ τρίμηνο του έτους. Μετά το κλείσιμο της συμφωνίας, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Frame.io Emery Wells και ο συνιδρυτής John Traver θα ενταχθούν στην Adobe.

Μεγάλη ζήτηση

Η έκρηξη από βίντεο στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης έχει προκαλέσει ζήτηση για προϊόντα που διευκολύνουν την επεξεργασία βίντεο σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι όποιος έχει κινητό τηλέφωνο ψάχνει τρόπους να επεξεργαστεί και να ανεβάσει ωραία βίντεο.

Ο Scott Belsky, επικεφαλής προϊόντων της Adobe και εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Creative Cloud εξηγεί ότι οι πελάτες της Adobe, από μικρές επιχειρήσεις, μέχρι σχολεία αλλά και οι μεγαλύτερες εταιρείες θέλουν να δημιουργήσουν περισσότερα βίντεο σε περισσότερες πλατφόρμες, γι ‘αυτό χρειάζονται περισσότερα εργαλεία.

Η εταιρεία που έφτιαξε το Photoshop συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στο σχεδιασμό νέων εργαλείων για επαγγελματίες αλλά και χομπίστες.

Το Frame.io είναι η μεγαλύτερη συμφωνία της Adobe από τότε που αγόρασε το Workfront έναντι 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.

Η Adobe κυβερνά τη βιομηχανία γραφικών και οπτικών λογισμικών εδώ και δεκαετίες.