Η Adidas AG επανεξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης του εμπορικού σήματος Reebok, στο πλαίσιο της ανάπτυξης της νέας πενταετούς στρατηγικής της.

Η εταιρεία θα ανακοινώσει την απόφαση της στις 10 Μαρτίου, όταν θα παρουσιάσει το νέο της σχέδιο, όπως δήλωσε τη Δευτέρα.

Η Adidas απέκτησε τη Reebok έναντι 3,8 δισ. δολαρίων το 2006 και τα τελευταία χρόνια κατάφερε να επαναφέρει το brand στην κερδοφορία και την ανάπτυξη. Το Bloomberg είχε αναφέρει νωρίτερα ότι η Adidas διερευνά το ενδεχόμενο πώλησης και ενδέχεται να ξεκινήσει μια στρατηγική ανανέωσης τον Οκτώβριο, επικαλούμενη ανώνυμες πηγές.

Οι εταιρείες private equity Permira και Triton εξετάζουν το ενδεχόμενο απόκτησης της Reebok, αν και οποιαδήποτε σχέδια βρίσκονται σε διερευνητικό στάδιο και ενδέχεται να μην καταλήξουν σε προσφορά, ανέφεραν οι Financial Times τον περασμένο μήνα.

Το γερμανικό περιοδικό Manager Magazin ανέφερε τον Οκτώβριο ότι στους ενδιαφερόμενους περιλαμβάνεται η VF Corp., η οποία κατέχει τα εμπορικά σήματα Timberland και North Face, καθώς και η κινεζική Anta International Group Holdings.

Από τότε που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Adidas το 2016, ο Kasper Rorsted έδωσε προτεραιότητα στην βελτίωση της μακράς υποτονικής απόδοσης της Reebok. Έκλεισε τα καταστήματα του brand με τις μη ικανοποιητικές αποδόσεις και άφησε ορισμένες συμβάσεις παραχώρησης άδειας πώλησης να λήξουν, μειώνοντας τις πωλήσεις του εμπορικού σήματος αλλά περιορίζοντας ακόμη περισσότερο τα έξοδα.

Αφού η Reebok επέστρεψε τελικά στην κερδοφορία στις αρχές του 2019, ο Rorsted είπε ότι ήθελε να επιτύχει αύξηση πωλήσεων με νέες σειρές υποδημάτων, όπως το CrossFit Nano και το FloatRide Run.

Ενώ ο Rorsted είχε την προσδοκία να πουλήσει περίπου 2 δισεκατομμύρια ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια) την Reebok πριν από την πανδημία, τώρα θα ήταν ευχαριστημένος με μικρότερο από αυτό το ποσό, ανέφερε το Manager Magazin.

Η Adidas μοιάζει να έχει ισχυρό κίνητρο πώλησης του brand και μπορεί να δεχτεί μια σχετικά χαμηλή τιμή για τη Reebok, η οποία πιθανότατα θα είχε σχετικά ουδέτερη επίδραση στα κέρδη, δήλωσε ο John Kernan της Cowen σε σημείωμα του, τον Οκτώβριο.

Adidas: Καλύτερα των εκτιμήσεων τα κέρδη και οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου

For once, don’t do it – Η ιστορική στιγμή που η Adidas έκανε retweet στη Nike για τον George Floyd

Πιέσεις στη μετοχή της AstraZeneca μετά το deal των 39 δισ. δολαρίων με την Alexion

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση