ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα χέρια Έλληνα εφοπλιστή πέρασαν τα έξι νεότευκτα δεξαμενόπλοια της χρεοκοπημένης Τοisa, τα οποία δημοπρατήθηκαν από την Clarksons, στις 21 Ιουνίου. Σύμφωνα με πληροφορίες από ναυλομεσιτικά γραφεία, τα συγκεκριμένα πλοία ανήκουν πλέον στο στόλο της Delta Tankers, του πλοιοκτήτη Διαμαντή Διαμαντίδη. Πρόκειται για τρία τάνκερ τύπου suezmaxes: τα χωρητικότητας 157,000-dwt, United Oceans και United Paragon (θα παραδοθούν το 2018) και το πλοίο Pericles GC (χρόνος παράδοσης 2019), το κόστος των οποίων, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, μπορεί να κυμάνθηκε στα 51 με 52 εκατ. δολ. έκαστο.
Τα άλλα δύο πλοία, τύπου aframax, είναι τα χωρητικότητας 115,000-dwt United Mariner και United Nomad, με χρόνο παράδοσης εντός του 2018, με τις εκτιμώμενες τιμές να κυμαίνονται στα 43 με 44 εκατ. δολ. έκαστο.
Το έκτο είναι το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου Nikos Kazantzakis, χωρητικότητας 115,000-dwt, το οποίο είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το Δεκέμβριο 2018.
Τα έξι δεξαμενόπλοια βρίσκονται υπό κατασκευή στα ναυπηγεία της Cosco.
Σημειώνεται ότι ο κ. Διαμαντίδης έχει ήδη αποκτήσει πέντε ακόμη πλοία της Toisa και αν επιβεβαιωθεί η είδηση τότε θα έχει αγοράσει τα 11 από τα 26 συνολικά πλοία της ναυτιλιακής που βγήκαν στο σφυρί.
Όπως είχε γίνει ήδη γνωστό, η ναυτιλιακή Marmaras Navigation του Διαμαντή Διαμαντίδη έχει αγοράσει το kamsarmax Trade Spirit (χωρητικότητας 82.000 dwt, κατασκευής 2016) έναντι περίπου 24,5 εκατ. δολαρίων και τα δύο ακόμα αδελφά πλοία του, τα Trade Resource και Trade Quest (αμφότερα κατασκευής 2016), ενώ η Delta Tankers, του ιδίου εφοπλιστή, φέρεται να έχει αποκτήσει το suezmax United Dynamic (χωρητικότητας 161.000 dwt, κατασκευής 2010), καθώς και ένα ακόμα αδελφό πλοίο του, κατασκευής 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Αποχωρεί από την αγορά των VLGC, πούλησε και τα 4 πλοία του. Όλες οι λεπτομέρειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Τσαντάνης: Πώς θα αναχρηματοδοτήσει δύο capesizes η Seanergy
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σε ελληνική ναυτιλιακή το… περιζήτητο capesize της NS United