ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ήταν αναμενόμενο, το email αυτό ξεσήκωσε αντιδράσεις και τα social media πήραν φωτιά με τους περισσότερους να αναρωτιούνται αν πρόκειται για ένα κακόγουστο λάθος ή για μια καλοστημένη διαφημιστική κίνηση. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η δυσφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση, φράση που επιβεβαιώνεται απόλυτα στη συγκεκριμένη περίπτωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/echete-lefta-sti-megali-vretania-dite-ti-tha-simvi-apo-do-ke-pera/55965
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
http://www.mononews.gr/brexit-9-stous-10-ellines-den-pliroun-ta-kritiria-gia-na-ergastoun-sti-m-vretania/56013
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία