Νέα επεκτατική κίνηση από τη ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε την εξαγορά του τελευταίου φορτηγού πλοίου που ανήκε στην Tri-Marine.

Ειδικότερα, η Euroseas προχώρησε στην εξαγορά του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax Capetan Tassos (χωρητικότητας 75.100-dwt και κατασκευής 2000), το οποίο ήταν το τελευταίο πλοίο που είχε στο στόλο της η Tri Marine. Η εταιρεία του κ. Πίττα κατέβαλλε για αυτή την εξαγορά το ποσό των 4,4 εκατ. δολαρίων, ενώ αναμένεται να παραδοθεί στο στόλο της τον Ιανουάριο του 2017.

Παράλληλα, η μετοχή της εταιρείας στη διαπραγμάτευση του Nasdaq στις 18.14 (ώρα Ελλάδος) κατέγραφε εντυπωσιακή άνοδο της τάξεως 76,17% και διαπραγματεύονταν στα 3,4 δολάρια. Μπορείτε να δείτε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής.

euroseas

Ο κ. Πίττας – που διατελεί πρόεδρος της Euroseas – σχολιάζοντας την εξαγορά, τόνισε ότι υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα των πλοίων τύπου panamax. Συγκεκριμένα, είπε ότι “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την εξαγορά του πλοίου Capetan Tassos καθώς πιστεύουμε ότι ο τομέας (των panamaxes) βρίσκεται σε σημείο καμπής μετά από μια μεγάλη περίοδο που οι τιμές των ναύλων δέχονταν πιέσεις”.

Επιπλέον, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq ναυτιλιακή, για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς του εν λόγω φορτηγού πλοίου εξασφάλισε δανειοδότηση ύψους 2 εκατ. δολαρίων από μια εταιρεία συμφερόντων του κ. Πίττα. Οι τόκοι αυτού του δανείου θα καταβάλλονται σε τριμηνιαία βάση ενώ ως μήνας λήξης έχει καθοριστεί ο Ιανουάριος του 2018, πριν από τον οποίο δεν αναμένεται να υπάρξει εξόφληση.

euroseas
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “Capetan Tassos” είναι χωρητικότητας 75.100-dwt και κατασκευής του έτους 2000

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς αυτή, ο στόλος της Euroseas θα αποτελείται από 13 πλοία – 6 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax, panamax και handymax και 7 φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feeder.

Σημειώνεται ότι το Capetan Tassos η Tri Marine το είχε εξαγοράσει από τη ναυτιλιακή Lykiardopulo (νυν Neda Maritime Agency Co. Ltd.), συμφερόντων της εφοπλιστικής οικογένειας Λυκιαρδόπουλου από την Κεφαλλονιά, με το όνομα Amalia το έτος 2012, για το ποσό των 16,2 εκατ. δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: J. Fredriksen: Ζημίες για τη Golden Ocean και αναβολή πληρωμών για τις νέες παραγγελίες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Στην TEN τα 2 δεξαμενόπλοια της BP

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Κ. Αναστασιάδης (Celestyal Cruises) στο mononews: Ο Πειραιάς διεκδικεί μια ισχυρή θέση στην κρουαζιέρα της Μεσογείου