ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Αίσθηση προκάλεσε η απουσία της Onex από τη διεκδίκηση των ναυπηγείων Ελευσίνας. Η εταιρεία, η οποία είχε εκφράσει δημόσια το ενδιαφέρον της για την επιχείρηση και φάνταζε ως το απόλυτο φαβορί για την απόκτησή της μετά την εξαγορά του Νεωρίου, επέλεξε να μην καταθέσει προσφορά κατά την τελευταία μέρα υποβολής μη δεσμευτικών προσφορών, εγείροντας μια σειρά από ερωτήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση είχε ενημερωθεί εδώ και καιρό για την απόφαση της εταιρείας να απέχει από τη διαδικασία καθώς είχε σοβαρές επιφυλάξεις για τον τρόπο επιλογής του προτιμητέου επενδυτή από την KPMG. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η Οnex επιθυμούσε η επιλογή να γίνει μέσα από διυπουργική Επιτροπή, -όπως ακριβώς συνέβη στην περίπτωση του Νεωρίου, την οποία θεωρεί πως είναι η μόνη που διασφαλίζει τον υγιή ανταγωνισμό.
Καλά πληροφορημένες πηγές υπογραμμίζουν πως η διοίκηση της Onex και ο επικεφαλής της, Πάνος Ξενοκώστας, εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για το project εξυγίανσης της Ελευσίνας και τονίζουν πως παρ’ ότι αισθάνονται απογοητευμένοι για την τροπή που πήρε, θα συνεχίσουν να παρακολουθούν την υπόθεση.
Μη δεσμευτική προσφορά για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας κατέθεσε ένας μόλις επενδυτής. Πρόκειται σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές για το κοινοπρακτικό σχήμα που απαρτίζεται από τις εταιρείες INTER-M και Blackhawk, αλλά και Έλληνες επενδυτές.
Η αρχική μη δεσμευτική προσφορά ανέρχεται στο ποσό των 90 εκατ. ευρώ.
Στο μεταξύ, το Νεώριο Σύρου υποδέχθηκε χθες το μεγαλύτερο πλοίο που πέρασε ποτέ τις πύλες του ιστορικού ναυπηγείου για συντήρηση και επισκευή. Πρόκειται για το πλοίο Ponente χωρητικότητας περίπου 85.000 dwt, της εταιρείας New Port, το οποίο θα μπει στην πλωτή δεξαμενή «ΒΙΟΛΑΝΤΩ».
Η τελευταία υποβλήθηκε σε γενική ανακατασκευή αντί της απλής επισκευής όπως είχε αρχικά προγραμματισθεί, μέσα από ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ μετά την βύθισή της το περασμένο καλοκαίρι. Πλέον, αποτελεί την πιο σύγχρονη και αξιόπιστη επιλογή για Panamax size πλοία στην ευρύτερη περιοχή.
Αυτή τη στιγμή, στις εγκαταστάσεις του Νεωρίου στη Σύρο επισκευάζονται ταυτόχρονα έξι πλοία ενώ από την στιγμή που επαναλειτούργησε πριν από περίπου εννέα μήνες έχουν εξυπηρετηθεί πάνω από 40 πλοία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μία προσφορά για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν «φιλί ζωής» στα ναυπηγεία το 2018
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σήμερα η δικαστική προσφυγή των 56 «καμένων» μετόχων της Folli Follie
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Το βράδυ αναμένεται η ανακοίνωση της νέας κυβέρνησης Μπαϊρού
- ΟΔΔΗΧ: Στις αγορές για €8 δισ. ευρώ το 2025 η Ελλάδα – Νέα πρόωρη αποπληρωμή χρέους
- Εξάρχεια: Στη φυλακή ο Παλαιστίνιος που επιτέθηκε στην 33χρονη
- Ζαχαράκη: Με τον «Φροντιστή της Γειτονιάς» αποκτάμε για πρώτη φορά στρατηγική για τη μακροχρόνια φροντίδα κάθε ατόμου