• Big Story

    Νίκος Τσάκος: Στο «φουλ» οι μηχανές της ναυτιλιακής του μετά τα ισχυρά κέρδη

    Νίκος Τσάκος ΤΕΝ

    Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation Ltd. (TEN)


    Αρκετά ισχυρό αποδείχτηκε το πρώτο τρίμηνο του 2017 για τη ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation (TEN), της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Νίκος Τσάκος, καθώς κατόρθωσε να κατέγραψε υψηλότερα κέρδη από το αναμενόμενο.

    Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η TEN κατέγραψε κέρδη ύψους 17,5 εκατ. δολαρίων, ή αλλιώς 0,16 δολάρια ανά μετοχή, αρκετά καλύτερα από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές που προσδοκούσαν κέρδη ανά μετοχή να διαμορφωθούν στα 0,11 δολάρια.

    Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στο ποσό των 61,1 εκατ. δολαρίων, ενώ ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 108,2 εκατ. δολάρια, δηλαδή 8,5 εκατ. δολ. παραπάνω σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, γεγονός που αποδίδεται στην παραλαβή νεότευκτων πλοίων στο στόλο της ναυτιλιακής.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εταιρεία που ελέγχει ο κ. Τσάκος, το ποσοστό της χρήσης του στόλου διαμορφώθηκε στο 97,2%, οδηγώντας έτσι τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να αυξηθούν σημαντικά, ενώ το γεγονός ότι το ποσοστό αυτό ξεπέρασε το 95% θεωρήθηκε από τη διοίκηση ιδιαίτερα σημαντικό.

    Τάκης Αράπογλου, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Tsakos Energy Navigation (TEN) Νίκος Τσάκος
    Τάκης Αράπογλου, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Tsakos Energy Navigation (TEN)

    Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ναυτιλιακής, Τάκης Αράπογλου, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, επισήμανε τα εξής: «Η TEN κατόρθωσε να εμφανίσει κέρδη για ακόμη ένα τρίμηνο εν μέσω μάλιστα μιας ιδιαίτερα δύσκολης και απαιτητικής αγοράς. Αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη της επιτυχίας της διοίκησης να εκτελέσει μια ξεκάθαρη στρατηγική που λαμβάνει υπόψιν της τις αναρίθμητες και περίπλοκες παραμέτρους που υφίστανται στην αγορά. Η σύνεση και η πρόληψη, σε συνδυασμό με την ολοένα και αυξανόμενη αποτελεσματικότητα στη μείωση του κόστους, έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να εμφανίσει σταθερά και βιώσιμα κέρδη και παράλληλα τα καλύτερα δυνατά οικονομικά αποτελέσματα».

    Όπως δήλωσε ο κ. Αράπογλου, η ναυτιλιακή διαθέτει και διαχειρίζεται έναν διευρυμένο στόλο που αποτελείται από 65 σύγχρονα πλοία που εξυπηρετούν από μεταφορές αργού πετρελαίου μέχρι και μεταφορές φυσικού αερίου. Αυτό ακριβώς το προφίλ του στόλου είναι που ουσιαστικά εξασφαλίζει τη σταθερότητα, τα βιώσιμα κέρδη και επιτρέπει στη διοίκηση να συνεχίσει να δημιουργεί αξία για τους μετόχους.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή τόνισε στους επενδυτές κατά τη διάρκεια του conference call για τα αποτελέσματα, ότι το δεύτερο μισό του 2017 «θα φουλάρει τις μηχανές», καθώς και τα τελευταία τρία νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου aframax θα παραδοθούν στο στόλο της και θα ξεκινήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Το νέο κερδοφόρο deal του Γιώργου Καραγεωργίου (Olympic Shipping)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μιχάλης Ζολώτας: Σφίγγει ξανά ο δικαστικός κλοιός γύρω από τον εφοπλιστή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απίστευτα λεφτά στη ναυτιλία: Πώς ο Β. Μαρινάκης σε 6 μήνες έβγαλε κέρδος 10 εκατ. δολ.



    ΣΧΟΛΙΑ