Τα βλέμματα στον διεθνή τύπο είναι στραμμένα τις τελευταίες ημέρες στα νησιά των Κυκλάδων, μετά τις αναφορές σε Μύκονο και Σαντορίνη σε  δημοσιεύματα μεγάλων ιταλικών και βρετανικών ΜΜΕ. Ωστόσο, στον τομέα των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων, πρωταγωνίστρια αναδεικνύεται ένα άλλο δημοφιλές ελληνικό νησί: Η Κρήτη!

Στις αρχές του μήνα ο όμιλος της TUI τάραξε τα νερά με την εξαγορά της θυγατρικής εταιρείας της “Καράτζη ΑΕ”,  ΣΤΕΛΛΑ ΠΟΛΑΡΙΣ ΚΡΕΤΑ Α.Ε, με σκοπό να δημιουργήσει ένα νέο Robinson Club στην Ιεράπετρα. Σήμερα, ήρθε η σειρά του μεγάλου ανταγωνιστή της, του γερμανικού tour operator Alltours, ο οποίος μέσω της θυγατρικής του ξενοδοχειακής αλυσίδας Allsun αγόρασε το δημοφιλές ξενοδοχείο Zorbas Village and Aquapark, στη μεγάλη παραλία του Ανισσαρά στη Χερσόνησο.

Με την εξαγορά η Allsun πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά. Αυτό θα είναι το 33ο ξενοδοχείο Allsun και το πρώτο εκτός των δημοφιλών προορισμών της Ισπανίας, της Μαγιόρκα (όπου έχει 26 ξενοδοχεία) και των Καναρίων Νήσων (όπου διαθέτει 6 μονάδες). Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν πως συζητά με τους μέχρι σήμερα ιδιοκτήτες του Zorbas Village and Aquapark, την  VITA HOTELS του ομίλου Βαμιεδάκη και για δεύτερο μεγάλο ξενοδοχείο στην περιοχή.  

Willi Verhuven, Επικεφαλής της Alltours
Willi Verhuven, Επικεφαλής της Alltours

Το αναβαθμισμένο Zorbas Village and Aquapark θα ανοίξει τις πύλες του υπό τη νέα διοίκηση του καλοκαίρι του 2018. Το τεσσάρων αστέρων Zorbas Village and Aquapark αποτελείται από 223 δωμάτια, χτισμένα ώστε να θυμίζουν Κρητικό χωριό, περιτριγυρισμένα από κήπους με φοίνικες και με θέα στο Κρητικό Πέλαγος. Διαθέτει εξωτερική και εσωτερική πισίνα, γήπεδα τένις, μίνι ποδοσφαίρου και εγκαταστάσεις τοξοβολίας και πινγκ πονγκ, γυμναστήριο, σάουνα και υδρομασάζ, καθώς και 2 εστιατόρια με μεσογειακή κουζίνα.

Το ξενοδοχείο βρίσκεται 2 χλμ από το λιμάνι του Ηρακλείου και 22 χλμ από το Αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ενώ η περιοχή αποτελεί αγαπημένο προορισμό για Γερμανούς τουρίστες.

Η είσοδος της Alltours στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά ενισχύει τον ανταγωνισμό μεταξύ των δύο μεγάλων Γερμανών τουρ οπερέιτορ, την ώρα που και αρκετές άλλες διεθνείς εταιρείες του κλάδου έχουν γνωστοποιήσει το ενδιαφέρον τους για επέκταση των ξενοδοχειακών τους brand στην Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέο ξενοδοχείο από την TUI στην Κρήτη μετά το deal με Καράτζη

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μύκονος: Ιστορίες τρέλας με ξαπλώστρες, σαμπάνιες και καλλονές σε αναζήτηση χορηγού

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Η Daily Mail απαντάει στον βρώμικο πόλεμο του Politico για την Μύκονο: Είναι το νησί των σούπερ πλουσίων