Λένε ότι στις μπίζνες και στον πόλεμο δεν υπάρχουν κανόνες. Ίσως αυτό να είχαν στο μυαλό τους ορισμένοι –ελάχιστοι– ανταγωνιστές της Folli Follie όταν έστελναν επιστολές με συγκεκριμένους αποδέκτες, κάνοντας λόγο για μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία της οικογένειας Κουτσολιούτσου και ουσιαστικά δηλώνοντας έτοιμοι να αναλάβουν συμβόλαια αντιπροσώπευσης, brands και franchise σε περίπτωση που η FFG καταρρεύσει.

Ποιος μπορεί άραγε να ψέξει τη Sarantis για το ζωηρό ενδιαφέρον της να κερδίσει τα δικαιώματα αποκλειστικής αντιπροσώπευση και διανομής στην Ελλάδα του χαρτοφυλακίου αρωμάτων  της Procter & Gamble Prestige, των προϊόντων της Shiseido,  προϊόντων του κολοσσού της  COTY (Gucci, Boss, Escada κ.α) ή της BPI (Dolce&Gabbana Fragrances) που σήμερα διαθέτει η Folli Follie σε περίπτωση που «γονατίσει» η εταιρεία της οικογένειας Κουτσολιούτσου; Με τη λογική των αδελφών Σαράντη, ουδείς. 

Έτσι κι αλλιώς με τον πατέρα και υιό Κουτσολιούτσου οι σχέσεις δεν ήταν ιδιαίτερα θερμές. 

Η ευκαιρία κάποιος να «κοντύνει» έναν μεγάλο του ανταγωνιστή δεν έρχεται συχνά.

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι η προσπάθεια θα είναι εύκολη. Η Folli έχει μακροχρόνιες σχέσεις με τους προμηθευτες της, είναι πάντα τυπική στις υποχρεώσεις της και τηρεί στο ακέραιο τις υποχρεώσεις της παραμένοντας εμπορικά ένας ισχυρός αντίπαλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Folli Follie μπορεί να περιμένει (γιατί ο Πρόεδρος της Κεφαλαιαγοράς Χ. Γκότσης λείπει στη Νέα Υόρκη)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας «βασιλιάς» με το Change4Ellaktor και ο έμπειρος παίκτης του Λεωνίδα