Τα οφέλη
Η οικογένεια Κόκκαλη αποκτά έναν εταίρο με αδιαμφισβήτητες ικανότητες, επαφές και εμπειρία στο κατασκευαστικό αντικείμενο, ο οποίος σε συνεργασία με το υφιστάμενο management της Intrakat δημιουργεί ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης για την τεχνική εταιρεία του ομίλου. “Δύο νέες δουλειές να φέρει, θα βγουν πολλά λεφτά” λέει άνθρωπος που συνομιλεί με τις δύο πλευρές. Άλλωστε και ο CEO της Intrakat κ. Πάνος Σουρέτης πριν εργαζόταν στον Άκτωρα οπότε γνωρίζει την φιλοσοφία Κούτρα.
Απο την άλλη πλευρά ο κ. Κούτρας θέλει να πάρει την εκδίκηση του απο τους αδελφούς Καλλιτσάντση οι οποιοι πλέον διοικούν το Ελλάκτωρα. Το μίσος μεταξύ Δημήτρη Κούτρα και Δημήτρη Καλλιτσάντση ειναι μεγάλο, υποστηρίζουν όσοι εδώ και χρόνια γνωρίζουν τους δύο. Ο κ. Κούτρας μετα την ΓΣ στα τέλη Ιουλίου δεν ξαναπάτησε το πόδι του στο γραφείο του στον όμιλο. Απο την επόμενη ημέρα εγκαταστάθηκε σε άλλα γραφεία στο Μαρούσι απέναντι απο το Ολυμπιακό Σταδιο και το Golden Hall. Ωστόσο διατηρεί ποσοστό της τάξης του 7% στην Ελλάκτωρ. Αντίθετα ο Λεωνίδας Μπόμπολας ο οποίος εως πρόσφατα ήταν διευθύνων σύμβουλος στον όμιλο ο οποίος κατέχει ποσοστό πέριξ του 17% εκτιμάται ότι μπορεί να επιστρέψει μελλοντικά στην Ελλάκτωρ.
Η πλευρά Κόκκαλη έψαχνε
Η πρώτη κρούση από την πλευρά Κόκκαλη για συνέργειες στον χώρο των κατασκευών έγινε πριν από μερικούς μήνες στον όμιλο Μυτιληναίου, ο οποίος κινείται επιθετικά και έχει παρουσία σε διάφορους μεγάλους διαγωνισμούς.
Φέρεται μάλιστα να έγιναν αρχικές συζητήσεις με τον επικεφαλής του ομίλου Ευάγγελο Μυτιληναίο, αλλά το εγχείρημα δεν ευοδώθηκε. Στις αρχές του 2018 η πλευρά Κόκκαλη προτεινε στον Ελλάκτωρα έναν ισχυρό γάμο στον τομέα των κατασκευών.
Το project που θα οδηγούσε στη γέννηση της ΙΝΤΡΑΚΤΩΡ, όπως τότε είχε συζητηθεί να είναι το όνομα της νέας εταιρείας, αν και συζητήθηκε απο τους βασικούς μετόχους της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, δεν βρήκε πρόσφορο έδαφος να προχωρήσει.
Εκείνη την περίοδο το χάσμα μεταξύ των κυρίων ∆ημήτρη και Αναστάσιου Καλλιτσάντση από τη μία και Λεωνίδα Μπόμπολα και Κούτρα από την άλλη βάθαινε και δεν επέτρεπε μια τέτοιου είδους στρατηγικές αποφάσεις
Σημειώνεται οτι η Intrakat διαθέτει ανεκτέλεστο 570 εκ. με πυλώνα κυρίως τα έργα 14 των περιφερειακών αεροδρομίων ενώ έχει «απλωθεί» και στο τουριστικό real estate, με ξενοδοχεία στην Aθήνα αλλά και στη Mύκονο, όπου επιπλέον έχει στα σκαριά και ένα ακόμα project ύψους 80 εκ. σε ιδιόκτητη έκταση 100 στρεμμάτων.