ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την κ. Παναγιωτίδη, η ανάπτυξη της εταιρείας της, τα τελευταία δύο χρόνια, έχει προέλθει σε μεγάλο βαθμό από ιδιωτικά κεφάλαια, καθώς οι τιμές των περιουσιακών στοιχείων ήταν χαμηλές και εύκολα εκμεταλλεύσιμες.
«Αυτήν τη στιγμή, η χρηματοπιστωτική αγορά είναι σαφώς πολύ διαφορετική σε σχέση με 10 χρόνια πριν. Υπήρξαν πολλοί «παίκτες» που βγήκαν από την αγορά και βλέπουμε νέες πηγές χρηματοδότησης να κάνουν την εμφάνισή τους στον κλάδο», δήλωσε.
Και συνέχισε αναφέροντας πως «ως πλοιοκτήτρια με μικρό στόλο, ο οποίος αποτελείται από 12 πλοία, θεωρώ πως δεν είναι δύσκολο κάποιος να αξιοποιήσει τις χρηματοδοτήσεις εφόσον κινείται συντηρητικά».
Αυστηρότεροι όροι
Η κ. Παναγιωτίδη, συνεχίζοντας την τοποθέτησή της στο πλαίσιο του TradeWinds Shipowners Forum, υπογράμμισε: «Πρέπει να βλέπεις και να γνωρίζεις την οπτική της τράπεζας καθώς, με όλους τους νέους κανονισμούς που πρέπει να τηρηθούν, οι όροι τους γίνονται αυτομάτως αυστηρότεροι».
«Οπότε, αν ο στόχος σου εκεί έξω δεν είναι να προσπαθείς να βγάλεις όσο το δυνατόν περισσότερα από τον δανεισμό, και αν είσαι αρκετά συντηρητικός και θέλεις να κρατήσεις μια ισορροπία και να μην το παρακάνεις με τη μόχλευση, νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το να καταφύγει κανείς στον τραπεζικό δανεισμό», τόνισε η επικεφαλής της Pavimar.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Αγγελικούσης: Μία ακόμα καλή χρονιά για τον Έλληνα εφοπλιστή-θρύλο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πιτσιόρλας: «Μεγάλο στοίχημα» η επαναλειτουργία των ναυπηγείων Σύρου, Ελευσίνας και Σκαραμαγκά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Βενιάμης: «Οι Γερμανοί μάς «κλέβουν» τους καλύτερους καπετάνιους»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Kosmocar εξαγόρασε την MAN Hellas
- Καραβίας (Eurobank): Σημαντική για την Ελλάδα η προώθηση των μεταρρυθμίσεων, τα επενδυτικά κίνητρα και η πολιτική σταθερότητα
- ΣΥΡΙΖΑ: Θα ανασκευάσει ο υπουργός Άμυνας τη δήλωση για τη στρατιωτική εργαλειοποίηση παιδιών με αυτισμό;
- Τα νέα Audi Q5, A5 και Q6 e-tron στην Ελλάδα!