Οι εξελίξεις στις ναυλώσεις containerships δείχνουν μία αξιοσημείωτη ανοδική τάση τις τελευταίες εβδομάδες, με την αγορά να παρουσιάζει τις πιο θετικές προοπτικές των τελευταίων χρόνων και δύο Έλληνες εφοπλιστές να είναι μεταξύ των κερδισμένων, σύμφωνα με ανάλυση της Alphaliner.

“Συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων […] συγκεντρώνουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον από εταιρείες, ένα σημάδι ότι η τρέχουσα ζήτηση είναι ισχυρή”, αναφέρει στην εβδομαδιαία της έκθεση η Alphaliner, εκτιμώντας πως “οι τιμές ναύλωσης αρχίζουν να επωφελούνται πιο σημαντικά από την ισχυρή ζήτηση, με τα συμβατικά VLCS και LVS να βλέπουν τις τιμές τους επιτέλους να ανεβαίνουν”.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της Alphaliner, “με τη διαρκή χαμηλή διαθεσιμότητα τονάζ σε όλο το φάσμα της αγοράς, οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς των ναυλώσεων εμφανίζεται η ισχυρότερη εδώ και πολλά χρόνια”.

Όπως σημειώνει η Alphaliner, η Poseidon του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου, που είναι σε συζητήσεις με την Euroseas για μία ενδεχόμενη συγχώνευση των στόλων τους των containerships, εξασφάλισε πρόσφατα επέκταση της ναύλωσης του πλοίου Kristina (χωρητικότητας 6.900 teu, κατασκευής 2013) από την Wan Hai Lines για 12 μήνες ακόμα, έναντι 20.000 δολαρίων ημερησίως.

Αναφορά γίνεται επίσης και στην ναύλωση του πλοίου Navios Azure (χωρητικότητας 4.250 teu, κατασκευής 2007) της Navios Containers, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, από την Hapag-Lloyd για έξι με οκτώ μήνες, έναντι 10.250 δολαρίων ημερησίως. Σημειωτέον ότι η Navios Containers είναι εισηγμένη στην αγορά OTC του Όσλο, όμως ενδιαφέρεται να “μεταφερθεί” στις ΗΠΑ, και για την περαιτέρω ανάπτυξή της έχει ήδη συγκεντρώσει περί τα 30 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Εθνική Τράπεζα ετοιμάζεται να βγάλει στο σφυρί παροπλισμένο τάνκερ που είχε ναυλώσει η NewLead

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Η ΤΕΝ έφτασε στα 65 πλοία και συνεχίζει… Ο επόμενος στόχος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αγγ. Φράγκου: Πούλησε πλοίο για scrap σε συμφέρουσα τιμή