ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ήδη η Navios συνεργάζεται με τις Gard, UK Club, London Club, Standard P&I και Shipowners Club, και σε αυτές θα προστεθούν δύο ακόμα ασφαλιστικοί οργανισμοί, η Britannia και η North of England.
Η κίνηση αυτή που ταράζει τα νερά στην αγορά του P&I (protection & indemnity), σύμφωνα με πηγές , δεν οφείλεται σε δυσαρέσκεια της Navios με τις τρέχουσες συνεργασίες της, αλλά αποτελεί προάγγελο μελλοντικής επέκτασης του στόλου της, και η εταιρεία αναμένεται να αναδιανείμει τα πλοία τις στους επτά ασφαλιστικούς οργανισμούς με τους οποίους πλέον θα συνεργάζεται. Ωστόσο, κύριος ασφαλιστικός οργανισμός για την Navios λογικά θα παραμείνει η Gard.
H Britannia και η North of England είναι αμφότερες μεταξύ των μεγαλύτερων και πλέον αναγνωρισμένων ασφαλιστικών οργανισμών διεθνώς, και μάλιστα η Britannia έχει ανακοινώσει ότι εντός του 2018 θα ανοίξει γραφεία και στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της Navios περιλαμβάνει πλοία ξηρού φορτίου από handysize ως capesize, τάνκερ έως VLCCs, containerships έως 8.200 teu, καθώς και πλοία μεταφοράς χημικών και προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Λογοθέτης: Ποια νεοσύστατη ελληνική ναυτιλιακή αγόρασε πλοίο της Lomar Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Nέα κερδοφόρα συμφωνία για τα τάνκερ της TEN
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Έτσι επέστρεψε στην κερδοφορία η Danaos Corporation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ