Η ναυτιλιακή εταιρεία Enesel SA, της οποίας ηγούνται από κοινού, οι εφοπλιστές Φίλιππος και ο Αντώνης Λαιμός, προχώρησε μέσω της θυγατρικής της NS Lemos στηn παραγγελία ενός ακόμη VLCC tanker.

Συγκεκριμένα η εταιρεία είχε παραγγείλει τον Φεβρουάριο από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI) δύο νέα tankers με option για την κατασκευή ακόμη δύο. Τον Μάιο έκανε χρήση της πρώτης option και τώρα επέστρεψε στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες για να εξασκήσει τη δεύτερη και τελευταία option που θα δει την ναυτιλιακή να προσθέτει στο στόλο της 4 νεότευκτα VLCC tankers.

Το πρώτο από τα tankers αναμένεται να παραλειφθεί από τη ναυτιλιακή τον Ιούλιο του 2018, ενώ τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του ίδιου έτους θα ακολουθήσουν ακόμη δύο. Το τελευταίο VLCC θα μπει στον στόλο της εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2019.

Παράλληλα, η Enesel αναλαμβάνει εμπορική, τεχνική και επιχειρησιακή διαχείριση ενός νέου aframax tanker.

Ειδικότερα πρόκειται για ένα tanker το οποίο «χτίζεται» αυτή τη στιγμή στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Samho. Το δεξαμενόπλοιο το είχε παραγγείλει αρχικά η  εταιρεία Dong-A Tanker Co, αλλά εν τέλει το αγόρασε, η ναυτιλιακή εταιρεία Niovis Shipping της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Βασίλης Μαυρολέων. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές το aframax κόστισε στον εφοπλιστή 44,3 εκατομμύρια δολάρια.

Η συγκεκριμένη κίνηση πάντως έχει λογική καθώς η Niovis δεν έχει στον στόλο της κανένα άλλο tanker καθώς δραστηριοποιείται στον χώρο των bulkers, όπως αναφέρει το tradewinds.

Όσον αφορά την Enesel, ο στόλος της απαρτίζεται από 19 πλοία, 14 εκ των οποίων είναι containerships.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Αγγελική Φράγκου διχάζει τους brokers: Πούλησε τελικά bulker η Navios;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Ποιος είναι ο επενδυτής που απέκτησε το 5,1% της ΤΕΝ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SHIPPING FOCUS: Μεγάλο deal από την Capital Partners του Β. Μαρινάκη