ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Σύμφωνα με τον κ. Μεγάλου, με τα fintechs οι τράπεζες εμπνέονται προκειμένου να γίνουν ακόμη καλύτερες, ενώ «η δυναμική τους προοπτική στην αγορά μας ωθεί να επαναπροσδιορίσουμε τη δική μας πρόταση».
Για τον κ. Μεγάλου, οι παραδοσιακές τράπεζες είναι σε θέση να ενσωματώσουν τη νέα τεχνολογία εύκολα απλουστεύοντας τις διαδικασίες. Εν αντιθέσει, σύμφωνα με τον ίδιο, οι νεοεισερχόμενοι δυσκολεύονται να εναρμονιστούν με τα νέα δεδομένα στην τραπεζική αγορά, όσον αφορά στην τεχνογνωσία σε χρηματοοικονομικά προϊόντα, την ανθρώπινη αλληλεπίδραση κ.ο.κ.
Στην παρέμβασή του το ανώτατο στέλεχος της Τρ. Πειραιώς παρατήρησε ότι συχνά οι καταναλωτές νιώθουν ότι ο έλεγχος των οικονομικών τους είναι «πάνω» από αυτούς, και αισθάνονται συχνά ότι δεν αποταμιεύουν όσο θα έπρεπε, δεν χρησιμοποιούν τον δανεισμό με τον τρόπο που θα έπρεπε, και οι επιχειρήσεις ακόμη πιέζονται μεταξύ αναζήτησης κεφαλαίου κίνησης και υποχρεώσεων.
Σε αυτό οι παραδοσιακοί τραπεζίτες μπορούν να παρέμβουν, είπε ο κ. Μεγάλου, καθώς γνωρίζουν τους πελάτες τους καλά και μάλιστα όχι μόνο τις ανάγκες, αλλά και τις φιλοδοξίες τους.
Για τον κ. Μεγάλου, το μέλλον στην τραπεζική αγορά στοιχεία φαινομενικά αντιτιθέμενα. Αυτό διότι τα πιστωτικά ιδρύματα θα πρέπει αφενός να είναι φιλικά και προσιτά, αφετέρου να είναι αυστηρά όσον αφορά σε θέματα ασφάλειας και υπευθυνότητας, να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και να διαφυλάττουν παράλληλα τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, να είναι ψηφιακές χωρίς να ξεχνούν τα οφέλη του φυσικού δικτύου και της ανθρώπινης επαφής με τον πελάτη.
«Στην Τράπεζα Πειραιώς, παρότι έχουμε ακόμη δρόμο να διανύσουμε για να ικανοποιήσουμε τις υψηλές φιλοδοξίες μας, είμαστε υπερήφανοι για την πρόοδο που έχουμε κάνει» είπε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος του πιστωτικού ιδρύματος.
Ο ίδιος έκανε εκτενή αναφορά στον ανασχεδιασμό της εφαρμογής του mobile banking προκειμένου να έχει την ιδανική μορφή για κάποιον που δεν έχει χρησιμοποιήσει mobile banking, στη δημιουργία των e- branches που κάνουν το κατάστημα προσιτό σε όλους με τη βοήθεια της τεχνολογίας, στον ανασχεδιασμό του web και mobile banking με στόχο οι πελάτες να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους σε καθημερινή βάση.
«Αξιοποιούμε την θέση της Τράπεζας για να υποστηρίξουμε το μέλλον της χώρας στην οποία ζούμε» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Μεγάλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τσομώκος (Οικονομικό Φόρουμ Δελφών): «Eλπίζουμε κάθε χρονιά να κάνουμε κάτι καλύτερο»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν