Mία ακόμη κίνηση, αυτή τη φορά, στον κλάδο ξηρού φορτίου, πραγματοποίησε ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, καταφέρνοντας να επωφεληθεί από τους κύκλους των τιμών της ναυτιλιακής αγοράς.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η ναυτιλιακή του, Capital Maritime, προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου Amorito, χωρητικότητας 179,000-dwt και κατασκευής 2012, στην εταιρεία Hyundai Glovis, έναντι 32,5 εκατ. δολαρίων, τίμημα αρκετά υψηλότερο από αυτό που κατέβαλε για την αγορά του. Υπενθυμίζεται ότι η Capital Maritime εξαγόρασε το capesize το 2016 από την Νisshin Shipping στην τιμή των 22,4 εκατ. δολαρίων.

Η ναυτιλιακή εισήλθε στην αγορά των capesize πριν από δύο χρόνια και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, εκμεταλλευόμενη τις ιστορικά χαμηλές τιμές στις οποίες είχαν υποχωρήσει οι αξίες των πλοίων τη συγκεκριμένη περίοδο, απέκτησε έξι φορτηγά πλοία.

Ωστόσο, πέρυσι πούλησε δύο από αυτά σε τιμές υψηλότερες από τις τιμές κτήσης και τώρα προχώρησε στην πώληση του τρίτου capesize.

Oι ίδιες πληγές επισημαίνουν ότι το πλοίο Amorito είναι ναυλωμένο έναντι 21.000 δολαρίων ημερησίως μέχρι το τέλος του 2021 και το γεγονός αυτό δικαιολογεί το υψηλό τίμημα πώλησης του.

Αναφορικά με τα δύο πρώτα φορτηγά πλοία που πούλησε η Capital Maritime, το ένα ήταν το χωρητικότητας 179,000-dwt Aristofanis (κατασκευής 2011), το οποίο εξαγόρασε η Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου το Μάιο 2017, έναντι 31,1 εκατ. δολαρίων. Η Capital Maritime το είχε αποκτήσει το Νοέμβριο του 2016 στην τιμή των 21,25 εκατ. δολαρίων.

Ακολούθως, το καλοκαίρι του 2017 πούλησε στην ίδια ναυτιλιακή το αδελφό πλοίο Αsterix (κατασκευής 2010) στην τιμή των 29,5 εκατ. δολαρίων. Το είχε αγοράσει από την ER Schiffahrt το Σεπτέμβριο 2016, έναντι 20,5 εκατ. δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αγγελικούσης: Ένα ακόμη νεότευκτο για τη Maran Gas. Στα 10 ανέρχονται τα υπό κατασκευή πλοία της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Η Signal Ocean απέσπασε το βραβείο Big Data στα Greek Shipping Awards 2018

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Έλληνες Εφοπλιστές: Ικανοποίηση για την απόφαση του IMO για τα ναυτιλιακά καύσιμα