Μετά την επιτυχημένη ενοποίηση της «Βερόπουλος», η METRO δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε νέα εξαγορά, εφ’ όσον προκύψει μια πολύ ευκαιρία. Αυτό δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αριστοτέλης Παντελιάδης, στο περιθώριο εκδήλωσης για τη στήριξη που προσφέρει ο όμιλος σε εννέα νέους Έλληνες πρωταθλητές και πρωταθλήτριες, τονίζοντας ωστόσο πως προτεραιότητα αποτελεί η οργανική ανάπτυξη.

«Είμαστε ανοιχτοί, αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον. Δεν έχουμε κλείσει κάτι… θέλουμε να δώσουμε βάρος στην οργανική ανάπτυξη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Παντελιάδης ανέφερε πως αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν σε εξέλιξη διάφορες συζητήσεις για συνεργασίες, όμως δεν μπορεί να προβλέψει την κατάληξή τους. Εκτίμησε πάντως πως θα υπάρξει περαιτέρω συγκέντρωση δυνάμεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο καθώς όπως είπε οι μικρότεροι παίκτες πιέζονται υπό τις παρούσες συνθήκες και αναζητούν συμμαχίες με μεγαλύτερα σχήματα. «Δεν θεωρώ ότι οι ανακατατάξεις στην αγορά τελείωσαν», επεσήμανε σχετικά.

Ο έμπειρος μάνατζερ δεν έκρυψε τον προβληματισμό για την πορεία της κατανάλωσης δεδομένου ότι διανύουμε μια εκλογική χρονιά, παρ’ ότι όπως είπε έχει σταματήσει η πτώση και έχει αρχίσει να παρατηρείται μια αργή ανάκαμψη από πέρυσι, η οποία συνεχίζεται και φέτος.

Μέσα σε αυτό το ρευστό περιβάλλον, η METRO σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη στοχεύει να ολοκληρώσει το 2019 με μια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 4% με 5% και καθαρά κέρδη 11 εκατ. ευρώ από 10 εκατ. ευρώ που ήταν το 2018. Ήδη, όπως είπε το ξεκίνημα της νέας χρονιάς ήταν θετικό, με τα EBITDA να κινούνται ανοδικά ενώ και τα μερίδια παραμένουν σταθερά παρά την όξυνση του ανταγωνισμού από την επαναλειτουργία του Μαρινόπουλου υπό την ομπρέλα του Σκλαβενίτη αλλά και την κάθοδο του Μασούτη στην Αττική.

Όσον αφορά στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, ο κ. Παντελιάδης είπε ότι υπάρχουν δυναμικά σχέδια υπάρχουν για τον τομέα της χονδρικής, όπου ο όμιλος είναι ηγέτιδα δύναμη με μερίδιο λίγο κάτω από το 50%, με πρώτο στόχο την αναστροφή της πτωτικής πορείας της αγοράς μέσα από την έμφαση στην κατηγορία του HORECA.

Αναφορικά με την είσοδο στην μικρή λιανική, εμφανίστηκε επιφυλακτικός σημειώνοντας πως αυτή τη στιγμή αναλύονται τα αποτελέσματα από την πιλοτική λειτουργία δύο καταστημάτων μικρής λιανικής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ανάλογα με την επιτυχία ή μη του εγχειρήματος θα λάβει τις τελικές αποφάσεις.

Ο όμιλος METRO είναι 100% ελληνική εταιρεία και ανήκει στην οικογένεια Παντελιάδη. Διαθέτει 225 καταστήματα My Market (λιανική) και 49 METRO Cash & Carry (χονδρική) σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί 10.600 εργαζόμενους. Το 2018, ο τζίρος της ανήλθε σε 1,2 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αρ. Παντελιάδης (METRO): «Κερδίσαμε το στοίχημα του Βερόπουλου και χωρίς κούρεμα»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: METRO: Πώς εξελίσσεται το project στην Horeca – Η αντίδραση του ανταγωνισμού

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: METRO: Δυναμική είσοδος στα είδη σπιτιού και μαζικής εστίασης