ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για μια εξαιρετική εμπειρία, η οποία αποτέλεσε μάθημα για τη δύναμη που έχουν τα social media και πόσο επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών μίλησε ο επικεφαλής των My Market, Αριστοτέλης Παντελιάδης, σχολιάζοντας τον αντίκτυπο του mail που εστάλη από διευθύντρια σε εργαζόμενους της αλυσίδας και τον σάλο που προκάλεσε στην κοινή γνώμη.
«Είναι άλλο να ακούς για τη δύναμη των social media, και άλλο να την νιώθεις πάνω σου σαν μια μπουνιά», σημείωσε χαρακτηριστικά στην πρώτη δημόσια τοποθέτησή του για το συμβάν από το βήμα του 9 ου Συνεδρίου «Food Retail CEO Forum» που πραγματοποιείται στο κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Ο κ. Παντελιάδης αποκάλυψε πάντως πως η αρνητική δημοσιότητα δεν έβλαψε την εταιρεία, αντίθετα όπως είπε φάνηκε να την επηρεάζει θετικά, κάτι που αποτυπώθηκε και στα αποτέλεσμα της. Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, τον προηγούμενο μήνα τα My Market κατέγραψαν δυο φορές κατά απρόσμενο τρόπο ιστορικό ρεκόρ στα εβδομαδιαία μερίδια τους. «Δεν τολμώ να πω ότι υπήρχε θετική απήχηση, αλλά μπορώ να πω με ανακούφιση ότι δεν υπήρχε καμιά πραγματική αρνητική επίδραση στις επιλογές των πελατών μας όσον αφορά στο κατάστημα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για να προσθέσει πως φάνηκε ανεξάρτητα από τη δύναμη διάδοσης της πληροφορίας, αληθινής ή ψεύτικης, υπάρχει ένα όριο στο πόσο επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά.